یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برنی سندرز

برنی سندرز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماسک روز پنجشنبه در توئیتر اعلام کرد:"اسپیس ایکس تا چند هفته دیگر آماده پرتاب استارشیپ خواهد بود سپس زمان پرتاب به تایید مجوز از سوی اداره هوانوردی فدرال بستگی خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

ماریان ویلیامسون رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماریان ویلیامسون رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به اظهارات اخیر همسر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه همسر وی قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 کاندیدا شود، گفت: در حال حاضر تنها گزینه جدی دموکرات‌ها برای انتخابات 2024 جو بایدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیکی هیلی که دو بار سابقه فعالیت به عنوان فرماندار کارولینای جنوبی را دارد و در دولت دونالد ترامپ به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل فعالیت داشت، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میشل لاوون رابینسون اوباما، وکیل، نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالات‌متحده آمریکا بود. او در سن 28 سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحده آمریکاست. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند. او در انتخابات 2016 ایالات‌متحده آمریکا از حامیان هیلاری کلینتون بود که در حمایت از او چندین سخنرانی داشت. او...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: همسران روسای‌جمهور اگر چه درظاهر دخالتی در امور کشورداری و دولت ندارند، اما پربیراه نیست که دیدگاه ها و اقداماتشان تاثیرگذار است، به‌عنوان نمونه برخی همسران روسای‌جمهور در جهان بوده و هستند که شهرت زیادی پیدا کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: همسران روسای‌جمهور اگر چه درظاهر دخالتی در امور کشورداری و دولت ندارند، اما پربیراه نیست که دیدگاه‌ها و اقداماتشان تاثیرگذار است، به‌عنوان نمونه برخی همسران روسای‌جمهور در جهان بوده و هستند که شهرت زیادی پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه بایدن در اوایل سال 2021 اقدامات زیادی برای خشمگین کردن ریاض انجام داده بود؛ اما در سال گذشته دولت آمریکا اقدامات متعددی را برای راضی‌کردن پادشاهی سعودی انجام داد، درحالی‌که عربستان سعودی درخواست آمریکا برای افزایش تولید نفت را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه تلویزیونی اِن بی سی امروز دوشنبه گزارش داد که تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا حداقل به 50 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک دیپلمات پیشین معتقد است اظهارات رابرت مالی در باره ایران نگران کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از آخرین راهکار دولت جو بایدن در قبال مساله ایران یعنی گزینه نظامی پرده برداشت و گفت اگر گزینه‌های دیپلماسی جواب ندهد به این گزینه متوسل می‌شویم. البته وی گفت هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. همچنین به گفته مالی اگر منافع غیراشاعه‌ای توافق، توجیهی برای رفع تحریم‌ها نباشد آنها به تدریج از برجام عبور خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) پیش از آغاز نشست شرق آسیا در کامبوج در رابطه با رقابت سنا به خبرنگاران گفت که اکنون تمرکز او روی رقابت سنا در ایالت جورجیاست که به دور دوم کشیده شده است.

خبرگزاری دانا

گاردین در گزارشی نوشت: نتایج برای دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای 2020 بهتر از تصور بود و آن‌ها این نتیجه را مدیون مشارکت جوانان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن تا پیش از روز کارگر هیچ گردهمایی مبارزاتی برگزار نکرد حتی در شرایطی که آینده دستور کار و حرفه سیاسی اش در انخابات میان دوره ای در خطر است.