یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

برنی سندرز

برنی سندرز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از میهمانان عرب و مسلمان مراسم افطاری رئیس جمهوری آمریکا را ترک کردند و مراسم ناتمام ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از شخصیت‌های عرب و مسلمان از جمله پزشکانی که از نوار غزه بازگشته بودند، مراسم افطاری رئیس جمهوری آمریکا را ترک کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی در واکنش به حمایت تسلیحاتی چند میلیارد دلاری آمریکا ازاسرائیل، خواستار توقف هم‌دستی کشورش با جنایات این رژیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شهادت "مروان عیسی" مرد شماره سه جنبش حماس در حمله هوایی هفته گذشته رژیم اسرائیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته وزیر امورخارجه کانادا، این کشور فروش آتی تسلیحات به رژیم صهیونیستی را متوقف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه کانادا از توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی در آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ سناتور ارشد آمریکایی برنی سندرز از رای پارلمان کانادا در جلوگیری از ارسال سلاح به اسرائیل تمجید کرد و خواستار اقدام مشابه آمریکا در این زمینه شد. این سناتور ارشد آمریکایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، پارلمان کانادا به توقف ارسال سلاح به اسرائیل رای داد. آن‌ها کاری کاملا درست انجام دادند. وی در ادامه افزود، با توجه به وضعیت وحشتناک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت چند ماه از حمله‌های مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تلاش آمریکا و حامیان این رژیم در به‌شکست‌کشاندن همه تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و برقرارری آتش‌بس در غزه، نیرو‌های رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز چهارشنبه با حمله‌های هوایی، زمینی، و توپخانه‌ای مراکز مختلف نوار غزه و کرانه باختری را هدف قرار دادند. حمله جنگنده‌های رژیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

23 نفر از آنان در نتیجه هدف قرار دادن کمیته‌های مسئول توزیع کمک‌ها در غزه شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار کرد: نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی، «برنی سندرز» در واکنش به ادامه جنایت ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه گفته است که با توجه به فاجعه و قحطی در غزه، ایالات متحده نباید حتی یک پن هم به ماشین جنگی نتانیاهو کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی تاکید کرده است که این کشور نباید حتی یک پن هم به ماشین جنگی نتانیاهو کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده است که رم با عملیات اسرائیل در رفح مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده است که رم با عملیات اسرائیل در رفح مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی با انتقاد از رویکرد جنگ‌طلبانه در تاریخ آمریکا، معتقد است «بزرگ‌ترین چالش‌های دوران کنونی نیازمند همکاری، همبستگی و اقدام جمعی است نه نظامی‌گری».

وب‌گاه عصر ایران

برنی سندرز سناتور آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری NBC تصریح کرد: «خشمی جهانی علیه کابینه راست‌گرای نتانیاهو که باعث گرسنگی صدها هزار کودک در غزه شده، شکل گرفته است».