شنبه 7 مهر 1403

برگزاری اختتامیه رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی / 3 تیم از واحد علوم و تحقیقات به مرحله نهایی راه یافتند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری اختتامیه رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی / 3 تیم از واحد علوم و تحقیقات به مرحله نهایی راه یافتند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه مرحله استانی اولین رویداد سراسری رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی ناحیه 5 استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، با حضور تیم‌های راه‌یافته به مرحله مجازی کشوری، برگزار شد. در این مراسم دکتر یعقوب زراعت‌کیش معاون فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی به تشریح روند اجرایی کرسی‌های آزاد اندیشی در واحد علوم...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه مرحله استانی اولین رویداد سراسری رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی ناحیه 5 استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، با حضور تیم‌های راه‌یافته به مرحله مجازی کشوری، برگزار شد.

در این مراسم دکتر یعقوب زراعت‌کیش معاون فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی به تشریح روند اجرایی کرسی‌های آزاد اندیشی در واحد علوم و تحقیقات به عنوان میزبان ناحیه 5 استان تهران پرداخت.

وی افزود: در این رویداد سراسری، 179 تیم دانشجویی شامل: 75 تیم از واحد علوم و تحقیقات، 22 تیم از واحد علوم پزشکی، 48 تیم از واحد الکترونیکی، 21 تیم از دانشگاه جامع علمی - کاربردی و 13 تیم از دانشگاه علوم پزشکی، شرکت کردند.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، این رویداد سراسری رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی در 6 محور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و هنر و معماری برگزار شد.

براساس این گزارش، تعداد 14 تیم از ناحیه 5 استان تهران به مرحله مجازی کشوری راه یافتند که از جمله آن، 10 تیم از واحد علوم و تحقیقات شامل تیم‌های اونا و زنون در محور سیاسی، طلسم و حقیقت‌خواهان جامعه در محور اجتماعی، عمار و اقتصادی در محور اقتصادی، درک یک پایان و گفتاورد از انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در محور فرهنگی، پویندگان سلامت در محور سلامت و تیم هایدرا در محور هنر و معماری به مرحله مجازی کشوری راه یافتند. همچنین، 2 تیم از واحد پزشکی و 2 تیم از واحد الکترونیکی به مرحله مجازی کشوری راه یافتند.

لازم به ذکر است، پس از برگزاری رقابت‌های مرحله مجازی کشوری، در نهایت 3 تیم از واحد علوم و تحقیقات شامل: تیم طلسم از محور اجتماعی، تیم عمار از محور اقتصادی و تیم گفتاورد انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از محور فرهنگی به مرحله نهایی حضوری کشوری (که در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد)، راه یافتند.

در این مراسم با اهدا لوح از زحمات داوران، تیم‌های دانشجویی و عوامل اجرایی در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، تقدیر به عمل آمد.