یک‌شنبه 1 مهر 1403

برگزاری جشنواره رسم جوانمردی و تجلیل از برترین های ورزشی تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برگزاری جشنواره رسم جوانمردی و تجلیل از برترین های ورزشی تهران

نخستین جشنواره رسم جوانمردی با تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره «رسم جوانمردی» و معرفی برترین های ورزشی استان تهران بعدازظهر امروز در حوزه هنری سوره برگزار شد.

در این مراسم منصوری استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه تهران، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری و تعدادی از مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران حضور داشتند.

در مراسم امروز از برادر شهید رضایی مجد، حسن میرزا آقابیک، ناصر ملکی، امید جبلی، محمد انصاری، احمد بابایی، محمد محمودی، نیلوفر اردلان، محمدرضا حیدریان، مهدی حاج محمد، حاج آقا تهرانی، عباس عالی دایی، آرش میراسماعیلی و محمد پرویزی تجلیل به عمل آمد. شاخصه‌های جوانمردی این افراد شامل: عدم رویارویی مقابل حریف صهیونیستی، اهدای مدال به آستان قدس رضوی، آزادی زندانیان و کمک به آسیب دیدگان زلزله و سیل است و همچنین مربیانی در بین آنها هستند که در حوزه‌های جوانمردی نقش آفرینی کرده اند.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت: برنامه و جهت گیری ما بر این منوال خواهد بود که علاوه بر بعد فنی، در بعد اخلاقی هم تعداد پهلوانان خودمان را با تلفیق قهرمانان افزایش بدهیم و امیدوارم ارزش معنوی را بیش از پیش در ورزش به مردم معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: کسانی که ارزش را با ورزش و قهرمانی خود توأم کردند، زمینه ماندگاری و افتخارآفرینی خود را فراهم آوردند.