جمعه 14 اردیبهشت 1403

برگزاری رزمایش مشترک "طرح زمستانی" در کرمانشاه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری رزمایش مشترک "طرح زمستانی" در کرمانشاه

رزمایش مشترک "طرح زمستانی" یگان‌های انتظامی، خدماتی و امدادی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، رزمایش مشترک "طرح زمستانی" یگان های انتظامی، خدماتی و امدادی امروز چهارشنبه با رژه دستگاه‌های انتظامی، خدمات‌رسان و یگان‌های امداد در مرکز فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سردار جمال سلمانی امروز چهارشنبه در این آیین با قدردانی از همه نیروهای خدمت رسان در این طرح اظهار داشت: این افراد کسانی هستند که با احساس مسئولیت و گذشتن از زندگی خود جان خود را خالصانه فدای امنیت مردم میکنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعامل و هم پوشانی خوبی میان دستگاه های مجری در طرح زمستانی وجود دارد، افزود: طرح زمستانی از 23 آذرماه تا 20 اسفند همچون سنوات گذشته با همکاری مجموعه نهادها و یگان های خدماتی در کنار پلیس راه و راهور اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در استان کرمانشاه با توجه به شرایط جغرافیایی، دارا بودن گردنه ها و محورهای برف گیر و به تبع آن ایجاد برخی مشکلات ترددی در محورهای استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در طرح زمستانی پلیس دستگاه های خدماتی و امدادی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آتش نشانی، شهرداری، مدیریت بحران، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اورژانس، هلال احمر خدمت رسانی خواهند کرد و نیز استقرار گشت های پلیس راه به صورت 24 ساعته در محورهای مواصلاتی استان خواهد بود که امیدواریم امسال شاهد کمترین تصادفات و تلفات جانی طی فصل زمستان باشیم.

سردار سلمانی ادامه داد: شهروندان هم با در نظر گرفتن اطلاعیه های منتشر شده در زمینه وضعیت راه ها و آب و هوا اقدام به تردد در گردنه های برف گیر و محورهای پرخطر کنند و در این زمینه همکاری لازم را برای داشتن سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام /