شنبه 29 اردیبهشت 1403

برگزاری رزمایش همدلی مومنانه مرکز نیکوکاری شهید محمد دشت آبادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برگزاری رزمایش همدلی مومنانه مرکز نیکوکاری شهید محمد دشت آبادی

پنجاه و یکمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه توسط مرکز نیکوکاری شهید والا‌مقام انتظامی شهید محمد دشت آبادی برگزار شد.

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، به ویژه شهدای نظم و امنیت و همچنین ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان جامعه، پنجاه و یکمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه توسط جمعی از فرزندان شهدا و خیرین برگزار گردید.

علیرضا دشت آبادی، مدیر موسسه نیکوکاری شهید انتظامی محمد دشت آبادی، اظهار داشت: به لطف خداوند و مدد اهل بیت علیهم السلام، توانستیم در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش‌های مومنانه، پنجاه و یکمین مرحله رزمایش را طی 4 سال اخیر برگزار نماییم. بسته‌های آماده شده توسط خیرین را در سطح استان‌ها و مناطق محروم کشور، از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان، قم و تهران، توزیع نماییم.

دشت آبادی در ادامه افزود: افتخار می‌کنیم که با این اقدام خداپسندانه توانستیم ذره‌ای از دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی در پایان گفت: "از دیگر فعالیت‌های این موسسه می‌توان به کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان و زلزله زدگان شهرستان خوی، و برپایی موکب در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی در طول سال اشاره کرد و خاطرنشان کرد تلاش داریم این گونه برنامه‌های خیرخواهانه و خداپسندانه را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون