یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

برگزاری همایش تخصصی زنان در ورزش

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ این همایش یک روزه با حضور نواب رییس، کارشناسان و مربیان ورزش بانوان در فدراسیون‌های ورزشی و در 5 محور اصلی، چشم انداز ورزش زنان، حفاظت از ورزشکاران، نقش ورزش زنان در ارتقا ورزش کشور، توسعه ورزش‌های تیمی، توسعه ورزش‌های پایه، روز یکشنبه 4 دی ماه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک از ساعت 8صبح برگزار می‌شود. در این...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ این همایش یک روزه با حضور نواب رییس، کارشناسان و مربیان ورزش بانوان در فدراسیون‌های ورزشی و در 5 محور اصلی، چشم انداز ورزش زنان، حفاظت از ورزشکاران، نقش ورزش زنان در ارتقا ورزش کشور، توسعه ورزش‌های تیمی، توسعه ورزش‌های پایه، روز یکشنبه 4 دی ماه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک از ساعت 8صبح برگزار می‌شود.

در این همایش یک روزه، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی پور معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد نائب رییس کمیته ملی المپیک و رییس کمیسیون زنان و ورزش، محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزشی، رحیمی زاده و کریمی در موضوعات یاد شده سخنرانی می‌کنند.