چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

برگزاری چهارمین دوره جامع آموزشی مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی با محوریت منطقه همسایگی خزر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری چهارمین دوره جامع آموزشی مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی با محوریت منطقه همسایگی خزر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره جامع آموزشی مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی با محوریت منطقه همسایگی خزر از 29 مرداد تا 8 شهریور از سوی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با مشارکت و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی شیراز برگزار می شود‌. چهارمین...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره جامع آموزشی مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی با محوریت منطقه همسایگی خزر از 29 مرداد تا 8 شهریور از سوی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با مشارکت و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی شیراز برگزار می شود‌.

چهارمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی

منطقه همسایگی خزر با محورهای موضوعی دیپلماسی و اقتصادسیاسی، لجستیک و حمل و نقل، تجارت و سرمایه گذاری خارجی گردشگری، انرژی و تحریم برگزار خواهد شد.

این دوره با حضور مدیران عالی کشور، سفرا، رایزنان بازرگانی، وابستگان اقتصادی، اعضای هیأت رییسه اتاق های مشترک بازرگانی ک با اعطای گواهی معتبر از سوی برگزارکنندگان برگزار می‌شود.

شرکت در چهارمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی منطقه همسایگی خزر به دانشجویان، تجار عضو اتاق های بازرگانی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها و پژوهشگران آزاد توصیه می‌شود.

علاقه مندان می توانند از 18 تا 26 مرداد از طریق شماره تماس 09218773650 جهت ثبت نام اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتیwww.eco-dip.ir مراجعه کنند.