سه‌شنبه 1 خرداد 1403

بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم چهلمین روز خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم حسن اکبری متولد 24 خرداد 1349 یک سال بعد از شروع جنگ تحمیلی با وجود این که سن کمی داشت، بدون اطلاع والدینش به جبهه رفت. او از نیروهای تخریبچی لشکر 27 محمدرسول الله صل‌الله علیه و آله و سلم بود و در این راه مجروح شد، اما آرزوی شهادت بر دلش ماند.

شهید مدافع حرم حسن اکبری

او در شهریورماه سال 1395 برای خنثی‌سازی بمب‌های بر جامانده از داعش و پاکسازی شهرهای آزادشده به سوریه اعزام شد و سرانجام 20 آذر 1395 در حال پاکسازی منطقه تدمر در حومه شهر حلب توسط داعشی‌ها به شهادت رسید.

پیکر این شهید پس از 7 سال و به همراه 7 شهید دیگر، در تدمر سوریه تفحص و شناسایی شده و به کشور بازگشت و 16 آذرماه در امامزاده جعفر علیه السلام و حمیده خاتون باغ فیض تهران به خاک سپرده شد.

مراسم چهلم این شهید بعد از نماز مغرب و عشای فردا، پنجشنبه 28 دی‌ماه، در مسجد حضرت رسول اکرم صل‌الله علیه و آله و سلم واقع در تهران، خانی‌آبادنو، خیابان میعاد شمالی برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام سالار سنجری امام جمعه شهر چهاردانگه به عنوان سخنران و مهدی مقدم به عنوان مداح در این مراسم شرکت می‌کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سوریه

حسن اکبری تفحص مهدی مقدم شهید مدافع حرم مدافع حرم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود 2
بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود 3
بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود 4
بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید حسن اکبری فردا در تهران برگزار می‌شود 5