شنبه 14 مهر 1403

بسیج 501 طرح عمرانی را در مناطق محروم استان زنجان اجرا کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بسیج 501 طرح عمرانی را در مناطق محروم استان زنجان اجرا کرد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون 501 طرح عمرانی توسط بسیج در مناطق محروم این استان اجرا شده است.

سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: 41 طرح عمرانی اجرا شده توسط بسیجیان در استان، طی هفته بسیج امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون یک هزارو 816 طرح عمرانی در راستای محرومیت زدایی توسط بسیجیان در سطح استان زنجان عملیاتی شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه تا کنون 220 هزار بسته معیشتی 300 و 350 هزار تومانی بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: تهیه این بسته های معیشتی با مشارکت مردم انجام و توسط بسیجیان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش کمک های مومنانه محقق در استان تا کنون بیش از 80 میلیارد تومان بوده است، افزود: اهدای پنج هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، همه مردم را به صحنه دفاع از انقلاب آوردند و زمینه مشارکت مردم در مدیریت و اداره کشور را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه مردم در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشتند، افزود: مردم ایران در قالب نهاد بسیج طی دوران دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه، در دفاع از انقلاب اسلامی صحنه های زیبایی را خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 6 هزار حلقه صالحین در پایگاه های بسیج این استان خبر داد و گفت: بالغ بر 50 هزار نفر در این حلقه ها عضویت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*