دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن که آئین واگذاری بیش از 33 هزار مسکن مددجویی به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان تهران از این تعداد 108 واحد است که برای خانواده‌های تحت حمایت خریداری شده است. وی افزود: در همین راستا به صورت نمادین یک واحد مسکن مددجویی به خانواده تحت حمایت استان تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسمی بصورت همزمان در سراسر کشور، 108 واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران واگذار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بنیاد مسکن گفت: امروز با حضور رئیس جمهور بیش از 33 هزار و800 واحد مسکن که در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد ساخته شده به بهره‌برداری می‌رسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای روز چهارشنبه، 22 فروردین ماه مصادف با عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده که از شبکه‌های سیما به‌روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه‌ای آورده است: نماز عید فطر امسال با شعار محوری «عید بندگی و همبستگی» برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون برای روز چهارشنبه، 22 فروردین ماه مصادف با عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده که از شبکه‌های سیما به‌روی آنتن می‌برد. تلویزیون برای روز چهارشنبه، 22 فروردین ماه مصادف با عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده که از شبکه‌های سیما به‌روی آنتن می‌برد. به گزارش عرشه آنلاین، شبکه های سراسری صداوسیما در موقعیت های مختلف و در مسیر برپایی موکب ها، جشن بزرگ عید فطر را پوشش می...

وب‌گاه فرارو

نماز عید فطر امسال، با شعار محوری: "عید بندگی و همبستگی"، در فضایی مشحون از عطر شهادت رزمندگان جبهه مقاومت و با دعای جمعی برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی و نجات مردم مظلوم غزه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران طی اطلاعیه‌ای، جزئیاتی درباره نحوه برگزاری این مراسم بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش نماز عید فطر رهبر انقلاب با 60 دوربین، ویژه برنامه‌های شاد و عیدانه‌هایی را تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما به مناسبت عید سعید فطر، عید بندگی، ویژه برنامه‌های شاد و عیدانه‌های متنوعی را تقدیم نگاه مخاطبان می‌کنند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی تهران و دیگر محل‌های برگزاری نماز در پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه برابر اعلام ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر این نماز در صبح روز عید فطر در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت‌: در همین راستا نیز تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی برای روانسازی معابر و تردد نمازگزاران از سوی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اجرا خواهد شد.