دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانبازان 70 درصد در اواخر فروردین 1403، امیدواریم که حداقل در این گروه، یعنی فرزندان شهید و جانبازان 70 درصد، شاهد مسئله‌ای به نام بیکاری نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانبازان 70 درصد در اواخر فروردین 1403 برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز طرح ویژه‌ای برای محله اسلام‌آباد حل فاصل جنوب مجموعه آتیه‌ساز تا باغ‌راه فدک را به تصویب رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجموعه جدیدی از ساعت‌های 12 شهید گمنام به همراه 2 ساعت از شهید باکری و شهید زین‌الدین در موزه تماشاگه زمان به نمایش گذاشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موزه تماشاگه زمان مجموعه جدیدی از ساعت‌های 12 شهید گمنام به همراه 2 ساعت از شهید باکری و شهید زین‌الدین را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کالسکه ناصرالدین‌شاه که تداعی‌کننده ترور شاه قاجار است، به همراه کالسکه تاجگذاری پهلوی دوم رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر روابط خارجی استان آستراخان روسیه اعلام کرد: مبادلات تجاری این استان با ایران در سال 2023 میلادی به میزان 15 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر روابط خارجی استان آستراخان روسیه اعلام کرد: مبادلات تجاری این استان با ایران در سال 2023 میلادی به میزان 15 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیگیری و اخذ 4 هزار فقره سند تک برگی از اراضی دولتی با مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی دولت در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس به مانع بزرگی برای کسب مجوز شرکت در لیگ قهرمانان آسیا برای این دو باشگاه پرطرفدار تبدیل شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته امداد خبرهای خوشی در خصوص ساخت مسکن مددجویان در کشور داد.

وب‌گاه گسترش

33 هزار واحد مسکن تا انتهای ماه رمضان به نیازمندان کمیته امداد اهدا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز چهاردهم اسفندماه 1379 درباره روز دیدار با یک بازیگر و دادگاه تاجزاده و اعتراضات طرفداران مصباح یزدی نوشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بختیاری گفت: به دنبال انعقاد تفاهمنامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حداکثر ظرف مدت 24 ماه، 30 هزار واحد مسکونی احداث می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیته امداد با اشاره به ساخت مسکن مددجویان در کشور گفت: به لطف الهی حداکثر ظرف مدت 24 ماه این 30 هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.