دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی تهران و دیگر محل‌های برگزاری نماز در پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در پایتخت را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای از برگزاری مسابقات جهانی زورخانه‌ای در خردادماه امسال به میزبانی اصفهان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: محدودیت‌های تردد از ساعت 2400 شب قبل از روز عید فطر شروع و تا پایان برگزاری مراسم نماز و عادی شدن ترافیک در معابر پیرامونی مصلی امام خمینی (ره)، برقرار می‌باشد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: برابر اعلام ستاد برگزاری نماز عید سعید...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر را اعلام کرد و گفت: تردد تمامی موتورسیکلت های سنگین، وانت های مسقف و کامیون در این روز در سطح شهر ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که تحویل 33 هزار واحد مسکن در روز عید فطر به مددجویان انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحویل 33 هزار واحد مسکن در روز عید فطر به مددجویان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران با اشاره به برنامه‌های نماز عید فطر با شعار «عید بندگی و همبستگی» به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: 13 درب مصلی از نماز صبح پذیرای حضور مردم تهران برای اقامه نماز عید فطر است.

خبرگزاری تسنیم

«داستان رویان»، کتابی خواندنی از تاریخ شفاهی پژوهشگاه رویان است؛ پژوهشگاهی که کم‌کم توانست به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق پزشکی در جهان شناخته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح گروهک جیش‌الظلم به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان‌وبلوچستان حمله کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزبه کردونی (کارشناس حوزه آسیب‌های اجتماعی، رئیس سابق مرکز پژوهش‌های تامین اجتماعی و مشاور اسبق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: باتوجه به اینکه جامعه زیر خط فقر ما چه در سطح کلان کشور و چه در درون جامعه کارگری و کارمندی و روستایی افزایش یافته، و باتوجه به اینکه کرونا در حوزه‌های اشتغال و فضاهای کار ما تاثیر داشته است، دیگر می‌توان این تحلیل را مطرح کرد که امروز نسبت دو سه سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ برخی رسانه‌ها مساله واریز یارانه عید فطر را مطرح کرده‌اند. یارانه مناسبتی که تاکنون هیچ کدام از مقامات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

از آنجایی که ظرفیت سازمان بهشت زهرا رو به اتمام است، شهرداری تهران مدت هاست درنظر دارد که آرامستان جدید افتتاح کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی‌که ظرفیت بهشت زهرا (س) به‌عنوان بزرگ‌ترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان‌های جدید و مکان‌یابی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان‌هایی چون نزدیکی کوه «بی‌بی شهربانو» نام برده شده است، اما هنوز مکان نهایی احداث آرامستان تهران در سال 1403 اعلام نشده...