دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع احداث آرامستان‌های جدید و مکان‌یابی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان‌هایی چون نزدیکی کوه «بی‌بی شهربانو» نام برده شده است، اما هنوز مکان نهایی احداث آرامستان تهران در سال 1403 اعلام نشده و ظاهراً احداث حداقل یک آرامستان برای سال‌جاری قطعی شده است. موضوع احداث آرامستان‌های جدید و مکان‌یابی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان‌هایی چون...

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که ظرفیت بهشت زهرا (س) به‌عنوان بزرگ‌ترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان‌های جدید و مکان‌یابی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان‌هایی چون نزدیکی کوه «بی‌بی شهربانو» نام برده شده است، اما هنوز مکان نهایی احداث آرامستان تهران در سال 1403 اعلام نشده...

وب‌گاه الف

در حالی که ظرفیت بهشت زهرا (س) به عنوان بزرگترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان‌های جدید و مکان‌یابی آنها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان‌هایی چون نزدیکی کوه «بی بی شهربانو» نام برده شده است؛ اما هنوز مکان نهایی احداث آرامستان تهران در سال 1403 اعلام نشده.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درپی حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، حسین دهقان در پیامی، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سرداران زاهدی و حاجی‌رحیمی و همرزمانشان، این جنایت صهیونیست‌ها را تسریع کننده پیچیده شدن طومار این رژیم جنایتکار خواند. متن کامل پیام وی به شرح زیر است: «وَلَا تَحسَبَنَ الَذِینَ قُتِلُوا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب حدود 200 هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: در سال تحصیلی جدید در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید می شوند.

وب‌گاه فرارو

«سال 1402، 50 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی و 25 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان استخدام شدند و سال 1403، 72 هزار معلم استخدام خواهیم کرد و و 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و رجایی نیز به مدارس وارد می‌شوند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب حدود 200 هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد. ، همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب حدود 200 هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت. وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت. رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش درباره تأمین امنیت امتحانات نهایی گفت: کیفیت آموزش از دغدغه‌های...

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون استخدامی معلم جذب می‌کنیم، گفت: سال 1402 تاریخی‌ترین سال استخدام معلم بود، ریشه کمبود معلم مربوط به 10 سال گذشته است و این سونامی مهر 1402 گریبانگیر ما شد، چون معلمانی هم که به خاطر رتبه بندی بازنشستگی خود را به تأخیر انداخته بودند، مهر 1402 با بهره‌مندی از رتبه‌بندی، بازنشسته شدند.

خبرگزاری تسنیم

مستند "راز عیسی" داستان زندگی یکی از بزرگترین طراحان فرش ایران است؛ کسی که استاد محمود فرشچیان بوده اما خیلی مشهور نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت.