پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهنام بانی نوشت: "شب عشق" آهنگ جدید و شادم تقدیم به همگی شما عشقا. بعد از سه سال تصمیم گرفتیم که دوباره یه موزیک شاد دیگه واستون تولید کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، بهنام بانی نوشت: "شب عشق" آهنگ جدید و شادم تقدیم به همگی شما عشقا. بعد از سه سال تصمیم گرفتیم که دوباره یه موزیک شاد دیگه واستون تولید کنیم./ فرارو

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی طی 2 هفته پایانی خرداد سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات کنسرت‌های تهران پس از پایان تعطیلات، اعلام شد که براساس آن در روزهای آینده 14 کنسرت در پنج سالن تهران روی صحنه خواهد رفت. به گزارش عرشه آنلاین پس از پایان تعطیلات مصادف با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد، کنسرت‌های موسیقی در پایتخت از سر گرفته می‌شوند و در همین راستا 14 کنسرت در پنج سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، اسپیناس پالاس، برج آزادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، پس از پایان تعطیلات مصادف با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد، کنسرت‌های موسیقی در پایتخت از سر گرفته می‌شوند. در همین راستا 14 کنسرت در پنج سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، اسپیناس پالاس، برج آزادی و تالار وحدت برگزار می‌شود. سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی امید حاجیلی شنبه 19 خرداد در دو سانس 19:45 و 22:45 علی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بهنام بانی، خواننده معروف عکس جدید و متفاوتی در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از رقص بهنام بانی، خواننده پاپ در کنسرت اخیر خود، در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است./ viral vids

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

خبرگزاری تسنیم

خوانندگان موسیقی ایران خود را برای آغاز اجراهای اردیبهشت آماده می‌کنند؛ اجراهایی که بیشتر آنها در بخش موسیقی پاپ روی صحنه خواهند رفت.

خبرگزاری تسنیم

روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه 239 کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایون به

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد برادران از آهنگسازان، خوانندگان و تنظیم کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ ایران ضمن همکاری با چند خواننده مطرح کشورمان به زودی با هنرمندان صاحب نام اهل ترکیه و برخی از کشورهای عربی فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهنام بانی، نخستین آلبوم حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

حامدبرادران آهنگسازان، و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان به زودی با حمود الخضر خواننده مطرح موسیقی عرب و مصطفی ججلی خواننده و آهنگساز اهل ترکیه همکاری می‌کند.