پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری ایسنا

در هفته‌ای که گذشت، تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ به روی صحنه رفتند و در تالار وحدت هم ارکسترهای حضوری پس از حدود دو سال از شیوع کرونا، برگزار شد ولی در هفته پیش رو خبری از برگزاری کنسرت نیست و بلیط فروشی‌ها نشان می‌دهد که اجراها از حدود 10 روز دیگر از سرگرفته خواهند شد.

خبرگزاری میزان

ساعد سهیلی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از عبور فیلم «گشت ارشاد 3» از مرز 30 میلیارد تومان فروش خبر داد.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

وب‌گاه عصر ایران

پیش‌بینی می‌شود با وجود نرخ بالای قیمت بلیت‌ها و البته با در نظر گرفتن برگزاری اجراها در سالن‌هایی با ظرفیتی کمتر از گذشته، بلیت عمده‌ی این کنسرت‌ها به صورت کامل به فروش می‌رود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «آتابای» ساخته نیکی کریمی در چهارمین هفته نمایش جای «درخت گردو» را در میان 5 فیلم پرفروش هفته گرفت و با یک پله صعود در رده چهارم جدول اکران قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

با آغاز دی ماه، برگزاری کنسرت‌های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجراها تا 450 هزار تومان هم می‌رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت‌های پیشین، می‌توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهنام بانی اعلام کرد که برای بازی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد 3» 30 کیلوگرم اضافه وزن داشته است.

خبرگزاری ایسنا

بهنام بانی گفت: آرزوی برگزاری کنسرت در مشهد را دارم و خوشحال هستم که حداقل در داستان فیلم گشت ارشاد 3 در این شهر کنسرت برگزار کردم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتهای پاییز و آغاز زمستان 1400 با رویدادهای تازه‌ای در بازار موسیقی همراه و چراغ کنسرت‌های موسیقی بعد از حدود دو سال خاموشی اجباری، روشن شد. در میان این کنسرت‌ها نیز جدیدترین آلبوم سالار عقیلی هم به بازار موسیقی آمد.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی «دینامیت» به کارگردانی «مسعود اطیابی»، «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی، «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و آتابای به کارگردانی نیکی کریمی رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش سینما‌ها را در اختیار دارند.

وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - دو فیلم «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» برای سومین هفته پیاپی صدر گیشه فروش فیلم‌های سینمایی را قرق کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو فیلم «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» برای سومین هفته پیاپی صدر گیشه فروش فیلم‌های سینمایی را قرق کردند.

خبرگزاری ایسنا

به نظر می‌رسد که پس از دو سال از دی ماه قرار است در سالن‌های اصلی برگزارکننده کنسرت های تهران به روی اجراها باز و طلسم برگزاری کنسرت‌های حضوری در تهران شکسته شود.

خبرگزاری دانا

از اول دی ماه قرار است چراغ کنسرت های پایتخت پس از تقریبا دو سال خاموشی، بار دیگر روشن شود و از هفته گذشته برخی سایت های خرید اینترنتی بلیط، برنامه کنسرت خوانندگان مختلف را با نرخ بلیط های آنها برای مخاطبین اعلام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمستان 1400 با آغاز کنسرت‌های موسیقی بعد از 2 سال دوری اجباری از مخاطبان خود به گونه‌ای متفاوت دفتر خود را می‌گشاید و این روزها علاقه‌مندان به کنسرت‌ها در تب و تاب تهیه بلیت کنسرت خوانندگان مورد علاقه خود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بخش در خدمتتان هستیم با 10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است!