پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری میزان

نامزد‌های بخش سینمای بیست و یکمین جشن حافظ معرفی شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر جدیدی (قهرمان)، امیر آقایی (شنای پروانه)، پیمان معادی (درخت گردو)، طناز طباطبایی (شنای پروانه)، فاطمه معتمدآریا (بنفشه آفریقایی) و باران کوثری (بی‌حسی موضعی)، نامزدهای بهترین بازیگران سینمای جشن حافظ شدند. در بخش بهترین کارگردانی هم اصغر فرهادی (قهرمان) با مجید مجیدی (خورشید) و محمد کارت (شنای پروانه) رقابت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سری اول و دوم فیلم «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه 90 اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟

خبرگزاری میزان

طی سال‌های گذشته تجربه ثابت کرده است که فیلم‌های موفقی که در فصل اول بسیار با استقبال مخاطب مواجه بوده‌اند اما در بیشتر مواقع در فصل دوم و سوم با شکست مواجه می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «گشت ارشاد3» به کارگردانی سعید سهیلی و بازی پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری و بهنام بانی، پس از رفع موانعی که سر راه اکرانش بود، از چهارشنبه 26 آبان روی پرده سینماهای کشور خواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با مصوبه شورای صنفی اکران از چهارشنبه این هفته 3 فیلم تازه به چرخه اکران اضافه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها موسیقی تیتراژ برای سازندگان آثار نمایشی اهمیت زیادی دارد و هر قدر در گذشته تنها به موسیقی توجه می‌شد، سال‌های اخیر حضور خوانندگان هم به این بازار رونق خاصی داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدیویی از کادوی جالب و دیدنی جناب خان به مهران غفوریان را ببینید./ خبرآنلاین

وب‌گاه فرارو

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی‌فرد، علیرضا خواجه‌نیا و امیر جعفری، گروه بازیگران «گشت ارشاد 3» را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید سهیلی، کارگردان فیلم «گشت ارشاد 3»، خبر داد این فیلم به‌زودی روی پرده سینماها خواهد آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ارشاد 3» با انتشار عکسی در فضای مجازی از اکران این فیلم خبرداد. فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال 91 و «گشت ارشاد 2» در سال 95 ساخته شد و هردو فیلم در گیشه با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و پیش بینی می‌شود با فعالیت عادی سینما‌ها و اکران «گشت ارشاد 3» این اتفاق در سری سوم فیلم هم تکرار شود. ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ارشاد 3» از اکران این فیلم خبرداد.

خبرگزاری دانا

پس از استقبال مخاطبان از سریال های اخیر شبکه نمایش خانگی مثل «زخم کاری، قورباغه و خاتون» دو سرویس فیلیمو و نماها در رقابتی تنگاتنگ در حال ساخت سریال های اختصاصی خود هستند تا مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

وب‌گاه فرارو

جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور در تک تک دقایق حضورشان مقابل دوربین با وسواس و توجه، بازی‌های ماندگاری را به جا گذاشته اند. عزتی در نمایش احساسات انسانی از ترس تا خشم بسیار موفق عمل می‌کند و شمایل مالک و عواطف و خواسته‌های درونی این شخصیت را به تمامیت به اجرا می‌گذارد.

خبرگزاری اکو نیوز