شنبه 22 اردیبهشت 1403

بودجه سال 98

بودجه سال 98

وب‌گاه مشرق نیوز

رکوردزنی تورم و گسترش فقر در دولت روحانی و تورم سالانه و تورم ماهانه رکوردشکنی کردند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

توقف 8 ساله زندگی در جامعه ایرانی و حتی پس‌رفت در همه بخش‌ها و از جمله در معیشت، باید انتظارات مردم در دور جدید ریاست جمهوری از دولت آینده را، که بوسیله برخی رسانه‌ها بویژه در فضای مجازی بیش از حد بالا می‌برد، واقعی و منطقی ساخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نفوذ فایل‌های فیک به استارت‌آپ‌های مسکن و شیب تند گرانی خودرو و مصالح ساختمانی برخلاف وعده کنترل قیمت‌ها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کامیار دادستان دیوان محاسبات در گفتگوی تلویزیونی، با بیان اینکه رویکرد دیوان محاسبات بررسی ترک فعل مسئولان است، اظهار داشت: گزارش تفریغ بودجه سال 98 بیانگر این واقعیت است که حدود 40 درصد از قوانین بودجه سال 98 یا تحقق پیدا نکرده یا عمل نشده که موجب کسری تحقق درآمدها و در نتیجه کسری هزینه‌ها شده است. دادستان دیوان محاسبات با اشاره به پرونده ترک فعل...

خبرگزاری مهر

دادستان دیوان محاسبات با بیان اینکه رویکرد دیوان بررسی ترک فعل مدیران است گفت: یک مدیر دولتی از درآمد 15 هزار میلیاردی از محل حقوق معادن چشم پوشی کرده بود که دیوان به پرونده به ورود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حبس آمار و اطلاعات مسکن تا کی؟، کالاهای خوراکی همچنان پیشتاز تورم، خطر حذف برخی خوراکی‌ها از سبد خانوار، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی میراث اقتصادی تلخ و فاجعه باری برای دولت بعد بر جای گذاشته که مدیریت کشور را بسیار سخت و پیچیده کرده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا کارگران نفتی معترضند، سرنوشت بورس روشن است؟، عقب‌نشینی خریداران در بازار خودرو و لبنیاتی‌ها از آب کره می‌گیرند!، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به موفقیت دولت در جنگ اقتصادی طی سه و نیم سال گذشته، مدعی شد: «ما کشور را بدون نفت اداره کردیم. یک نفر این را نگفت، که به دولت خسته نباشید بگوید که بعد از صد سال که نفت کشور کشف شده برای اولین بار در تاریخ ایران را بدون پول نفت اداره کردید». البته روحانی این اظهارات را در حالی بیان کرد...

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر کشور، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور را بزرگترین دستگاه اجرایی با بودجه 98 هزار میلیارد تومانی دانست و عنوان کرد: در سطح کشور 1400 شهرداری و 92 هزار دهیاری داریم که دارای یک جامعه هدف 80 میلیونی هستند.

خبرگزاری دانا

محسن هاشمی با اشاره به اینکه بر اساس گمانه‌زنی‌ها احتمالا لیست شورای ائتلاف برنده انتخابات شورای ششم باشد، گفت: شورا را 15 مرداد و یا اول شهریور به منتخبین جدید تحویل می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: تفریغ بودجه باید در چارچوب استانداردهای حسابرسی عملکرد مدیریت مقداری و ریالی باشد که متأسفانه نشانی از این وظیفه محوله بر عهده شهرداری دیده نمی شود. بنابراین نکته اول قصور و یا تقصیر شهرداری در این نکته نهفته است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به همراهی شورا با شهرداری در انحراف از بودجه انتقاد کرد و گفت: از ریگی به کفش ندارید بررسی گزارش را برای دوره مقتدر بعدی بگذارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که یکی از سیاست‌های این وزارتخانه تشویق فدراسیون‌ها برای کسب میزبانی است.