یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

بودجه سال 98

بودجه سال 98

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی با اشاره به تجربه عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت: اگر این کار در فاز جدید با همان کیفیت قبلی انجام شود، فقط در حد یک کار شعاری باقی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بذرپاش گفت: سال پیش یک ماه زودتر از مهلت قانونی گزارش تفریغ بودجه 98 را ارائه کردیم و امسال گزارش تفریغ بودجه 99 را در شهریورماه گزارش دادیم.

خبرگزاری مهر

شیوه حکمرانی حسن روحانی در هشت سال مدیریت دولت در مواجهه با بحران‌ها و ارتباط او با مردم در بزنگاه‌های خاص کشور، همواره مورد نقد کارشناسان و سیاستمداران قرار داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمبود نقدینگی عامل فروش اقساطی خودرو و زمزمه واردات لوازم خانگی از کره‌جنوبی به جای پول‌های بلوکه‌شده، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه عصر ایران

کسی که بیمار نخاعی باشد بدون صف، مشمول حق پرستاری قرار می‌گیرد و بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی به او پرداخت می‌شود و امروز تعداد این افراد به 27 هزار نفر رسیده است

وب‌گاه تابناک

کسری بودجه در سال جاری در حال رکورد زدن است و دولت سیزدهم میراث دار 450 هزار میلیارد تومان کسری بودجه‌ای است که در نوشتن لایحه آن هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته است. این وضعیت در حالی رقم خورده است که رهبر انقلاب در بهمن 97 دولت را مکلف کرد تا ظرف چهار ماه اصلاحات ساختاری بودجه را به نتیجه برساند. دولتی که رفت، اما گام محکمی در راستای اصلاحات ساختاری بودجه بر نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: تامین بنزین کشور بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد و فروش بنزین مانند روال گذشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: تامین بنزین کشور بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد و فروش بنزین مانند روال گذشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایران چند سالی است که با بهره‌برداری از طرح‌های پالایشی و همچنین افزایش گازرسانی، توانسته به جمع صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی به ویژه بنزین و گازوئیل وارد شود. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که با خروج آمریکا از برجام در اردیبهشت سال 97 و بازگشت تحریم‌های یک‌جانبه این کشور به اقتصاد ایران، وضعیت صادرات نفت و دسترسی به دلار‌های نفتی سخت...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی‌های خود درباره برخورد با حقوق‌های نجومی، با تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف و نجومی موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چگونه مرغ از سفره‌های برخی دهک‌های پایین جامعه پر کشید؟ و خسارت افتتاح عجولانه «گوره - جاسک»، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش تحلیلی دیوان محاسبات کشور 66 مورد از 274 حکم قانون بودجه بدون عملکرد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

12 مرداد ماه سال 1400 روحانی پس از 8 سال زعامت بر قوه مجریه، همراه یارانش سکان را به دست رئیس دولت جدید سپرد؛ یارانی که غالبا 8 سال را با روحانی گذراندند.

خبرگزاری مهر

اراک - در بخش دوم میزگرد «آسیب شناسی نظام برنامه ریزی بودجه در کلانشهر اراک» به این مقوله پرداخته شده که بودجه شهرداری اراک صرفا سنتی و فهرست نویسی است یا بودجه‌نویسی علمی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه الف

روز جمعه اسحاق جهانگیری به صحنه جرم دولت روحانی، یعنی استان خوزستان سفر کرد. او نه‌تنها در صحنه جرم حاضر شد که در برابر سران طوایف خوزستان، لب به اعترافی تلخ گشود.