شنبه 22 اردیبهشت 1403

بودجه سال 98

بودجه سال 98

خبرگزاری تسنیم

دادستان دیوان محاسبات با بیان اینکه پرونده تخلفات و نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی در این دیوان در مرحله اعلام حکم قرار دارد، گفت: بعد از تفریغ بودجه سال 98 حدود 1400 گزارش دریافت کردیم که 300 پرونده از آن بسیار مهم هستند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در اسدآباد رنگ و بویی ندارد و به دلیل عدم توجه نگاه توام با عدالت سرمایه گذار را فراری دادند.

وب‌گاه الف

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس گفت: درخواست ما از رئیس قوه قضائیه آن است که شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به تخلفات دولت روحانی تشکیل دهد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس گفت: درخواست ما از رئیس قوه قضائیه آن است که شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به تخلفات دولت روحانی تشکیل دهد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استان سمنان به عنوان قطب صنعتی، معدنی و گلوگاه اقتصادی شرق کشور به منظور نقش‌آفرینی در رفع بیکاری، پذیرش جمعیت سرریز پایتخت، و توسعه صنعتی نیازمند تصمیم ملی از سوی مسوولان ارشد اجرایی کشور برای تامین آب پایدار است.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب خزر به سمنان و احداث سد فینسک در دوره پیش روی مجلس و دولت به طور قطع اجرا می‌شود و در آن تردیدی نیست.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب خزر به سمنان و احداث سد فینسک در دوره پیش روی مجلس و دولت به طور قطع اجرا می‌شود و در آن تردیدی نیست.

وب‌گاه الف

مسعود نیلی با تاکید بر این موضوع که شرایط تورم کنونی، متفاوت از دوره‌های گذشته است، دلایل این تفاوت را تشریح کرد: نخست اینکه تورم در سه سال متوالی رقم بالای 30درصد را تجربه کرده است و تورم ماهانه تابستان که عموما میزان کمتری نسبت به فصول دیگر ثبت می‌کند، در سال 1400 رقم بالایی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود نیلی اعتقاد دارد که متوقف کردن روند نگران‌کننده موجود تورم، امکان‌پذیر اما در گرو اتخاذ تصمیمات سخت در مقایسه با تصمیمات بد است که برای یک دولت جدید، کاملا محبوبیت‌زداست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش تفریغ بودجه در شهریور ماه رونمایی شد؛ خبری که شاید برای خیلی‌ها قابل درک نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور 4 ماه زودتر از موعد در مجلس قرائت شد؛ حالا مجلس در راستای اصلاح نواقص می‌تواند هم بر نحوه هزینه کرد بودجه جاری نظارت کند و هم بودجه آینده را واقع‌بینانه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست کمیسیون قضائی مجلس گفت: در جلسه امروز چهار گزارش شکایت از رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم در کمیسیون مطرح شد که یک مورد آن رد و یک مورد آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید و در دو مورد هم قرار شد بعدا تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه 99 را چهار ماه زودتر از موعد مقرر به مجلس ارائه داد؛ علاوه بر این دیوان گزارش‌های دو ماهه به صورت دوره‌ای از عملکرد بودجه سال جاری به نمایندگان ارائه می دهد.