شنبه 8 اردیبهشت 1403

بورس تهران

بورس تهران

وب‌گاه گسترش

روز شنبه در بورس شرکت ایران دارو (دیران)، شرکت سیمان شمال (سشمال) و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های دلاری به واسطه کاهش نرخ دلار طی هفته جاری، جای خود را به شرکت‌های کوچک‌تر دادند؛ به‌طوری‌که ریالی‌های بورسی بر خلاف فروردین‌ماه در هفته گذشته، از دلاری‌ها پیشی گرفتند. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ و دلاری بورس برای تداوم روند رو به‌رشد به افزایش دلار نیما احتیاج دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 70 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و ورود جریان پول حقیقی به سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 4.36 درصد افزایش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 5.54 درصد بالاتر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت و خیزهای جدی همراه نبود و بازار تقریبا در یک تعادل معاملاتی به سر برد تا همه چیز را به هفته آینده موکول کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین روز معاملاتی هفته پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 136 میلیارد تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر، روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و در 5 روز متوالی معاملاتی اردیبهشت ماه شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می کند بالای 2 میلیون تومان پیش بینی می شود در حالی که امکان استفاده از کولر آبی و هزینه به مراتب کمتر برای تمام مشترکان در مناطق عادی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اعمال محدودیت نوسان قیمت سهام در روزهای پایانی فروردین ماه، روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر افزایشی بود.

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، بازار سرمایه تحت تأثیر افت و خیزهای متعدد قرار گرفت و سهامداران میلیونی نیز با شرایط سختی روبرو شدند. این موضوع باعث نارضایتی نسبی فعالان بازار سرمایه گردید. در همین زمان، مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیده شد و دوره فعالیت وی به مدت 30 ماه تمدید شد. با وجود اعتراض‌ها قبل و بعد از این انتصاب، وی با حضور در برنامه صف اول و توضیح درباره برنامه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و 70 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 448 واحد ایستاد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,304,448 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس تجربه افزایش قابل توجهی به میزان بیش از 1 هزار واحد داشت. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار بورس تهران است.

وب‌گاه گسترش

با وجود رشد مداوم در سه روز گذشته، شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته کاهش یافت. آمارها نشان می‌دهند که شاخص بورس در محدوده سرنوشت‌سازی قرار گرفته است و در صورت عبور از این محدوده، ممکن است رشدهای بیشتری را ثبت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران شاهد کاهش نوسانات بازار سهام پس از فتح تراز 2 میلیون و 300 هزار واحدی بوده است.