پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

بورس تهران

بورس تهران

وب‌گاه گسترش

تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم) را در روز دوشنبه، دو هزار و 741 میلیارد تومان نشان می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات دو روز اخیر بازار بورس تهران با دامنه نوسان یک درصدی و ارزش معاملاتی پایین عملا نمی‌توان در خصوص تغییرات تکنیکالی شاخص کل بورس تهران صحبت کرد چرا که در روزهای عادی در بازار سرمایه این شاخص با ایرادات و انتقادات زیادی از سوی فعالان بازار سرمایه همراه است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، در تاریخ 27 فروردین ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,206,907 واحد رسید و با افزایش قابل توجهی بیش از 7 هزار واحد مواجه شد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت در بازار بورس تهران است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس در این تاریخ نسبتاً افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 27 فروردین‌ماه) با 10 هزار و 140 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 206 هزار و 907 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین روز محدودیت یک درصدی نوسان قیمت سهام، شاخص بورس 10 هزار واحد رشد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 27 فروردین با افزایش 10 هزار و 140 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 458 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه که فعالان بازار جهان با مشاهده پاسخ معقول ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، انتظاراتشان از ریسک‌های ژئوپلیتیکی را تعدیل کردند، کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز یکشنبه با کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار افت شاخص کل و کاهش شدید ارزش معاملات خرد مواجه بود. بازار سهام دیروز شاهد خروج جریان پول حقیقی از موقعیت‌های سهامی بود و کمترین سطح ارزش معاملات خرد از ابتدای سال 1402 به ثبت رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که دامنه نوسان قیمت‌ها به منفی و مثبت یک درصد محدود شده بود شاخص‌ها ریزش کردند و صف‌های فروش به رقم نجومی 3 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) با 11 هزار و 193 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 196 هزار و 776 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) با 11 هزار و 193 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 196 هزار و 776 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 26 فروردین 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,196,776 واحد رسید. این نشان می‌دهد که شاخص کل بازار نسبت به روز قبل، حدود 11 هزار واحد کاهش یافته است. این افت قابل توجه در شاخص کل بورس، به کاهش چشمگیری در ارزش کل بازار بورس تهران منجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی انرژی، قیمت نفت برنت 71 سنت در هر بشکه بالا رفت و به 90.45 دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ درگیری و نااطمینانی سیاسی دارد اما پس از بر طرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند تعادلی یا پیشین خود باز می‌گردند.