سه‌شنبه 3 مهر 1403

بیانیه حزب الله در واکنش به ادعای اسرائیلی ها در ترور فرمانده ارشد این جنبش

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
بیانیه حزب الله در واکنش به ادعای اسرائیلی ها در ترور فرمانده ارشد این جنبش

حزب الله رسما شکست رژیم اسرائیل در ترور فرمانده ارشد خود را اعلام کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای ادعای رسانه‌های رژیم اسرائیل در ترور «علی کرکی»، از فرماندهان ارشد این جنبش را تکذیب کرد.

حزب الله لبنان در این بیانیه تأکید کرده است: در واکنش به ادعا‌های دشمن صهیونیست مبنی بر ترور برادر مجاهد علی کرکی، ما تأکید داریم که حال این برادر عزیر و فرمانده مجاهد حاج علی کرکی، خوب بوده و به حول و قوت الهی، در صحت کامل به سر می‌برد و به مکان امن منتقل شده است».

خبر مرتبط شلیک 6 موشک به ضاحیه بیروت برای ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله

رسانه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد که هدف حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیروت ترور «علی کرکی» فرمانده جبهه جنوبی حزب‌الله بوده است.

ضاحیه بیروت امشب هدف حمله هوایی رژیم اسرائیل قرار گفت. رادیو ارتش رژیم اسرائیل ساعاتی پیش گزارش داد که هدف حمله این رژیم به ضاحیه بیروت، «علی کرکی»، فرمانده ارشد حزب الله بوده است.

علی رغم این ادعاها، خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بیروت ابا حضور در محل حمله گفت کهد که عملیات ترور علی کرکی از فرماندهان ارشد حزب الله شکست خورده است.

صهیونیست‌ها علی کرکی را فرد شماره سه حزب الله و همتراز با شهیدان ابراهیم عقیل و فؤاد شکر دانستند.

رژیم اسرائیل در حملات امروز خود، صدها حمله هوایی به لبنان انجام داده است. وزارت بهداشت لبنان در آخرین آمار خود اعلام کرد که در اثر حملات امروز رژیم اسرائیل به این کشور، 356 شهید و 1246 زخمی شده‌اند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

بیانیه حزب الله در واکنش به ادعای اسرائیلی ها در ترور فرمانده ارشد این جنبش 2