دوشنبه 26 شهریور 1403

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات تازه خود علیه ارتش اسرائیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات تازه خود علیه ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان پهپاد متخاصم صهیونیستی را فراری داد

حزب‌الله لبنان از مقابله با پهپاد متخاصم صهیونیستی در آسمان منطقه «بقاع» و فراری‌دادن این پهپاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی در ساعت 4:40 بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر 2024 به وسیله یک فروند موشک زمین به هوا با یک پهپاد صهیونیستی از نوع هیرون در آسمان منطقه البقاع مقابله کرد و این پهپاد را از تحقق اهدافش بازداشت. در نتیجه این اقدام پهپاد مذکور ناچار به ترک آسمان لبنان شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 4:23 بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر 2024 موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و این موضع را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در روز جاری 6 عملیات را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. بنابراین شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به 8 عملیات می‌رسد.

کد خبر 6218074

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات تازه خود علیه ارتش اسرائیل 2