پنج‌شنبه 12 مهر 1403

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره عملیات وعده صادق 2

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره عملیات وعده صادق 2

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات وعده صادق 2 اعلام کرد: سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسمِ للَهِ لرَحمنِ لرَحِیمِ اِذَا جَاءَ نَصرُ اللَهِ وَالفَتحُ

عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 که توسط غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ با جنایات بی پایان و حد و مرز رژیم جنایتکار صهیونیستی انجام شد به روشنی شکنندگی و نفوذ پذیری و شکست رژیم صهیونیستی را نشان داد. رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه نموده و موجب شهادت مجاهد شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، سردار سرافراز نیلفروشان و دیگر فرماندهان شجاع محور مقاومت در لبنان شد که با ارتکاب این جنایات وحشیانه و نقض آشکار حقوق بشر و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی، خود را در ورطه نابودی قرار داده است.

عملیات وعده صادق 2 که در پاسخ به این جنایات و از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران بود و توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند، برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود. سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند و آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع ورزی به استقلال، امنیت ملی و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و قاطع مواجه خواهد ساخت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی این حماسه‌ی غرورآفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک عرض می‌نماید.