سه‌شنبه 10 مهر 1403

بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سید مقاومت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سید مقاومت

مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خبر شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان جناب سید حسن نصرالله، قلب حق‌خواهان و مظلومان عالم را در سوگی بزرگ و غمی ماندگار فرو برد. آن سید عزیز پس از عمری مجاهدت و رشادت، در شرایطی جان گرانقدر خود را با امضایی خونین به خداوند رب‌العالمین تقدیم کرد که از خود یادگارانی بزرگ برای تاریخ جهان به ودیعه گذاشت.

او که خود الگویی بزرگ برای نسل‌هاست در مقام تدبیر و طراحی تشکیلات معنوی و استکبارستیز، حزب‌الله لبنان را به چنان منزلت و نفوذی رساند که به عنوان مستحکم‌ترین دژ در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، استوار ساخت و اسرائیل جنایتکار را با تمامی پشتیبانی‌های اطلاعاتی، نظامی و اعتباری غرب، به زانو در آورد آنچنانکه در چندین نبرد بزرگ، لبنان قهرمان را بر رژیم سفاک اسرائیل پیروز کرد.

امروز قلب ما مالامال از محبت و تعظیم به مقام بلند سید حسن نصرالله و تمامی شهدای مقاومت در اقصی‌نقاط گیتی است. به روح بلند او درود می‌فرستیم و این ضایعه بزرگ را به ساحت پرنور بقیه‌الله الاعظم و نیز به مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم لبنان و ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

یقین داریم که از این خون مبارک و به ناحق‌ریخته، درخت تناور مقاومت، جانی دوصدافزون خواهد گرفت و در گذر زمان چهره‌های برجسته و یکتایی در دامان مقاومت و جهاد خواهند بالید. اسرائیل غاصب و مهم‌تر از آن شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار بدانند که برای این جنایت ددمنشانه، مکافاتی بزرگ خواهند دید آنچنان که عبرت جهانیان و نظاره‌گران تاریخ خواهند شد.

ما دانشگاهیان انقلاب اسلامی بار دیگر، وفادارانه و مؤمنانه با آرمان‌های بلند خمینی کبیر (ره) اعلام بیعت کرده و با جان و وجود تحت ولایت مقام معظم رهبری در انجام وظیفه ظلم‌ستیزی و مبارزه با اسرائیل در میدان علم و جهاد و مبارزه حاضر خواهیم بود و از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

از درگاه خداوند بلندمرتبه، فرج عاجل امام منتظر حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را طلب کرده و نصرت حزب‌الله را در تمامی صحنه‌های عالم به انتظار می‌نشینیم که حضرت رب در قرآنش با تأکید، نصرت و پیروزی یاران خدا را نوید داده است: وَ مَن یَتَوَلَ اللَهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَذینَ آمَنُوا فَاِنَ حِزبَ اللَهِ هُمُ الغالِبُونَ. مجع دانشگاهیان انقلاب اسلامی