شنبه 31 شهریور 1403

حزب‌الله شهادت ابراهیم عقیل را تائید کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حزب‌الله شهادت ابراهیم عقیل را تائید کرد

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: رهبر عظیم الشأن جهادی حاج ابراهیم عقیل (حاج عبدالقادر) امروز پس از عمر مبارک به موکب برادران سرداران شهیدش پر از جهاد، کار، زخم، فداکاری، خطر، چالش، دستاورد و پیروزی پیوست و همیشه شایسته دریافت این تمجید عالی الهی بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی خود را در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان تایید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیت المقدس همیشه در دل و فکر و اندیشه او بود، بیت المقدس عشق روحش بود و نماز خواندن در مسجدش بزرگترین آرزویش بود.

حزب الله افزوده است: مایه افتخار است که امروز مقاومت اسلامی یکی از رهبران بزرگ خود را در راه بیت المقدس به عنوان شهید تقدیم می کند و با روح پاکش عهد می بندد که انشاءالله به اهداف و امیدها و راه پیروزی خود وفادار بماند.

خبر مرتبط واکنش نتانیاهو به انفجار پیجرها در لبنان

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به رخدادهای لبنان بدون تأیید دخالت تل آویو در این انفجارها گفت: اهداف ما مشخص است و اقدامات ما خود گویای آن است.

در پایان بیانیه حزب الله آمده است: شهادت این فرمانده جهادی بزرگ را به پیشگاه مولای مان حضرت صاحب الزمان (ع) و خدمت رهبری آیت الله خامنه ای و همه مجاهدان در همه میدان ها، به ویژه خانواده های محترم این شهدا تعزیت و تهنیت عرض می کنیم و از خداوند تبارک و تعالی صبر جمیل مسالت داریم.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت 14 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حزب‌الله شهادت ابراهیم عقیل را تائید کرد 2