پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بیت کوین

بیت کوین

وب‌گاه خبر آنلاین

در لحظه نگارش این گزارش، رهبر بازار رمزارز، به قیمت 65 هزار و 974 دلار رسید. حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته 19.6 میلیارد دلار تخمین زده شده‌است و ارزش بازار آن نیز 1.30 تریلیون دلار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تسلا پس از کاهش قیمت‌های ایالات‌متحده، قیمت‌ها را در چین، آلمان و سراسر جهان کاهش داد.

وب‌گاه گسترش

میانگین کارمزدهای پرداخت‌شده در شبکه بیت کوین تنها یک روز پس از رسیدن به رکورد 128 دلار در 20 آوریل - روز اجرای چهارمین هاوینگ بیت کوین - به شدت کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند صعودی را تجربه کرد و به 66,026 (شصت و شش هزار و بیست و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.07 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 66,026 (شصت و شش هزار و بیست و شش) رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.07 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

بدهی دولت آمریکا روز به روز افزایش می‌یابد و پس از نقدهای پی در پی کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی، حالا صندوق بین‌المللی پول نیز درباره روند رو به افزایش بدهی ملی ایالات متحده هشدار داده است.

وب‌گاه گسترش

جی پی مورگان و دویچه بانک تاثیر احتمالی هالوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کرده‌اند..

وب‌گاه گسترش

هر چهار سال یک بار، جامعه بیت‌کوین هاوینگ را جشن می‌گیرد. به دلیل تأثیر صعودی تاریخی آن بر کل بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از تحلیلگران بازار، هاوینگ بیت‌کوین را یک رویداد مهم چهارساله می‌دانند.

وب‌گاه گسترش

چهارمین هاوینگ بیت‌کوین در روزهای گذشته اتفاق افتاد و با رویدادهای منحصر به فردی همراه بود که در گذشته شاهد آنها نبودیم. به عنوان مثال، برای اولین بار، سرمایه‌گذاری‌های سازمانی نقش مهمی در این رویداد ایفا کردند.

وب‌گاه گسترش

دویچه بانک انتظار دارد که قیمت بیت‌کوین پس از رویداد هاوینگ بالا باقی بماند، اما جی پی مورگان مخالف صعود بیت‌کوین است.

وب‌گاه گسترش

تحلیلگر بازار ارز دیجیتال ئیش بینی هایی در مورد قیمت بیت کوین دارند که نشان می دهد قیمت بیت کوین پس از این رویداد به 2024 به 87,875 دلار خواهد رسید. رویداد هاوینگ یک اتفاقس از پیش برنامه ریزی شده است که بع از استخراج هر 210 هزار بلاک یا به فاصله زمانی هر 4 سال یک بار اتفاق می افتد. در این گزارش سعی ده است ئیش بینی کلی در این مورد را بررسی کنیم و گذر هم بر قیمت تتر در بازار رمز ارز داشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین امروز به 65,188 (شصت و پنج هزار و یکصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.17 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین شیب نزولی را تجربه کرده است و به 65,188 (شصت و پنج هزار و یکصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.17 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در حالی که هاوینگ بیت کوین را پشت سر گذاشتیم نگاه‌ها به بیت کوین و سپس به آلت کوین‌ها دوخته شده تا جهت بعدی حرکت خود را مشخص کنند. در این مطلب، تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (DOGE)، تون کوین (TON) و شیبا اینو (SHIB) را بررسی خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

پس از بررسی نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)، تحلیلگران از وب‌سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) اعلام کردند که با تکرار الگوهای تاریخی، قیمت کاردانو (ADA) ممکن است طی مدت کوتاهی، 75 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه گسترش

در طی 24 ساعت گذشته، به دنبال افزایش قیمت بیت کوین (BTC) از سطح 64 هزار دلار، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافت.