شنبه 1 اردیبهشت 1403

بیت کوین

بیت کوین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهداد خاتمی، کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال گفت: تولید توکن‌های دارایی واقعی (RWA) فرایندی است که باعث تبدیل دارایی‌های واقعی برای مثال سهام یا املاک به توکن یا به اصطلاح توکنیزه شدن آن‌ها می‌شود. درواقع این اتفاق می‌تواند باعث ورود یکسری اسناد و دارایی‌های فیزیکی، به صنعت ارز‌های دیجیتال شود. وی گفت: به‌کمک قرارداد هوشمند و توکنیزه شدن دارایی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش انسیه خزعلی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه واکنش نشان داد. واکنش انسیه خزعلی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه کدخبر: 3066959 ت ت انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسؤولان ورزش باید پاسخگوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دریافت گواهینامه خودرو هم قسطی شد؛ ثبت نام با 250 هزار تومان هزینه دریافت یک گواهی نامه خودرو بین 3.9 الی 4.2 میلیون تومان است. برخی از مراکز آموزش رانندگی اقدام به ثبت نام برای دریافت گواهی نامه به صورت قسطی با دریافت مبلغ 250 هزار تومان می‌کنند. دریافت گواهینامه خودرو هم قسطی شد؛ ثبت نام با 250 هزار تومان کدخبر: 3066931 ت ت دریافت گواهی نامه خودرو شاید در ابتدا به نظر کم هزینه باشد،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر کاهش را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین شیب نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر واحد آن به 67,649 (شصت و هفت هزار و ششصد و چهل و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.29 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

پیش بینی های بسیاری از آینده رمز ارز تون کوین شده است.

وب‌گاه گسترش

شواهد بسیاری نشان می دهد که رویداد هاوینگ بیت کوین در آستانه یک تغییر مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین به 71,223 (هفتاد و یک هزار و دویست و بیست و سه) دلار رسید.

وب‌گاه گسترش

با توجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و افزایش تعداد فعالان این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزون در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین (BTC) یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 1.41 تریلیون دلار، در رتبه 1 بازار قرار دارد و دامیننس بیت‌کوین در حال حاضر 52.37 درصد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. بر اساس توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «آرش اشتری» کارشناس دفترداری مجتمع بندری امام به عنوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش خوش‌بینانه به رویداد هاوینگ، بیت‌کوین را به بالای 71 هزار دلار رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین ریزش را تجربه کرده است و به 71,223 (هفتاد و یک هزار و دویست و بیست و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.36 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر کاهش را دنبال کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟