چهارشنبه 29 فروردین 1403

بیت کوین

بیت کوین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر کاهش را دنبال کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس بانک مرکزی ژاپن تعهد دارد که به تغییرات اقتصادی واکنش مناسبی نشان دهد، اما هنوز زمان مشخصی برای تصمیم‌گیری در مورد انتشار ارز دیجیتال در ژاپن وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

می‌توانید قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز دوشنبه 20 فروردین 1403 را در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 115 هزار میلیارد تومان سود جاری، سنواتی و حق تقدم در سال 1402 از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» به حساب سهامداران واریز شده است.

وب‌گاه گسترش

ناخالصی در تعریف دستمزد پزشکان همواره چالشی بزرگ در اقتصاد سلامت بوده است. پزشکان برای جبران هزینه‌های خود روی به گرفتن زیرمیزی از بیماران می کنند. اکثر این پزشکان جراحانی هستند که برای فرار مالیاتی، حق‌الزحمه خود را در قالب سکه، دلار و حتی بیت کوین دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین ریزش را تجربه کرده است و به 69,542 (شصت و نه هزار و پانصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.5 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر کاهش را دنبال کرد.

وب‌گاه گسترش

بیت کوین (BTC)، به عنوان برترین ارز دیجیتال در بازار، بیش از یک ماه است که در یک روند جانبی قرار دارد و در حال معامله درون یک الگوی مثلث است. حرکت قیمت در نمودار روزانه، الگوی پرچم را شکل داده است.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و به دلیل وجود یک منبع مالی بزرگ، شرایط بسیار مناسبی برای رقابت در جنبه‌های گوناگون این بازار فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت تولید گوشی های هوشمند شیائومی اعلام کرد که به طور رسمی روند تحویل خودروهای برقی تولید خود را از آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین افزایش داشته است و ارزش هر واحد آن به 69,426 (شصت و نه هزار و چهارصد و بیست و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.77 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنیای بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال گسترش بوده و به دلیل یک منبع مالی بزرگ مکانی بسیار مناسب برای رقابت در جنبه‌های گوناگون این بازار فراهم شده است دنیای بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال گسترش بوده و به دلیل یک منبع مالی بزرگ مکانی بسیار مناسب برای رقابت در جنبه‌های گوناگون این بازار فراهم شده است. در همین راستا صرافی‌های ارز دیجیتال نیز به عنوان مکانی برای انجام معاملات...