پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

بیت کوین

بیت کوین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بلمبارد نامی است که از ترکیب دو کلمه "ب" و "لمبارد" به وجود آمده است.، "ب" مخفف بیت کوین و "لمبارد" در زبان روسی به معنای Pawnbroker یا "pan shop" در زبان انگلیسی است، در اصطلاح فارسی، این مفهوم به عنوان "سمساری" یا "مغازه گروبرداری" شناخته می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

خیلی واضح و روشن باید بگوییم که بهترین خرید ارز دیجیتال برای بلند مدت، خرید بیت کوین (BTC) است، اما در این مقاله، ما به شما سبدی را معرفی میکنیم که در کنار بیت کوین بتوانید در بلند مدت رویشان حساب باز کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین روند صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر واحد آن به 66,107 (شصت و شش هزار و یکصد و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.05 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر نزول را دنبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 6 سنت معادل 0.07 درصد افزایش به 88 دلار و 98 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش قیمت تسلا در چین با کاهش قیمت خودروسازان دیگر مواجه شد.

وب‌گاه گسترش

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک دوره غیرمعمول و نامعلوم است. تحلیلگران، چرخه فعلی بیت‌کوین را به عنوان بی‌سابقه‌ترین بازار گاوی در تاریخ رمزارزها توصیف می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا در ایران امروز، سه‌شنبه 14 فروردین ماه، اعلام شد. بر اساس این اطلاعات، قیمت دلار به 43,462 تومان و قیمت یورو به میزان معادل آن معامله می‌شود. لازم به ذکر است که این اطلاعات مربوط به لحظه تنظیم این پاسخ هستند و قیمت‌ها ممکن است در طول روز تغییر کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار رمزارزهای دیجیتال سقوط کرد و بیت‌کوین و اتریوم نیز چهار و پنج درصد از ارزش خود را از دست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر نزول را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین شیب نزولی را تجربه کرده است و به 66,398 (شصت و شش هزار و سیصد و نود و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 3.03 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

با افزایش بررسی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درباره امنیت اتریوم، انتظار برای تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بر پایه اتریوم افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

برای اولین بار در تاریخ، هاوینگ بیت کوین به تعویق افتاد.

وب‌گاه گسترش

منتظریم ماه آوریل که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، یک ماه مهم برای ارزهای دیجیتال باشد، زیرا در این ماه رویداد مهم هاوینگ بیت کوین برگزار خواهد شد. این رویداد اثراتی را به همراه خواهد داشت، نه تنها بر بیت کوین بلکه بر سایر ارزهای دیجیتال مانند سولانا و فانتوم نیز.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

بیت کوین (BTC) با به عنوان اولین و مهم‌ترین ارز دیجیتال، نقشی حیاتی در تعیین روند کلی بازار ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند. این ارز به عنوان معیاری برای ارزیابی وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و تغییرات قیمت آن معمولاً نشان‌دهنده حالت کلی بازار است.