جمعه 13 مهر 1403

بیش از 2 هزار خودرو در جاده‌های زنجان اعمال قانون شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 2 هزار خودرو در جاده‌های زنجان اعمال قانون شدند

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: افزون بر 2 هزار دستگاه انواع خودرو با پلاک غیربومی طی 2 روز گذشته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان اعمال قانون شدند.

سرهنگ مهدی میناخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس راه این استان در وهله نخست به رانندگان تذکر داده و در صورت بی توجهی آنان به محدودیت های تردد و اصرار بر ادامه مسیر، برابر با قانون و مقررات رفتار کردند.

ویاظهار داشت: طی 2 روز تعطیلات عید سعید فطر، تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی در سطح آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، بسیار کم بود که این نشان می داد هموطنان نسبت به رعایت محدودیت های تردد توجه جدی و بیشتری دارند.

میناخانی با بیان اینکه طی 48 ساعت اخیر هشت فقره تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد، افزود: طی مدت یاد شده فقط مسیر ارتباطی زنجان - میانه، زنجان - تهم و زنجان - ارمغانخانه به علت رفت و آمد شهروندان به تفرجگاه‌ها و باغات، کمی شلوغ و پر تردد بود.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تاکنون تعداد چهار نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

*س_برچسب‌ها_س*