پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی کشورمان ضمن تاکید بر این نکته که تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملت ایران است، از برد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل امریکا می‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: ابوالفضل حجازی رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتورهای برقی در ایران خواهد داشت؛ در شهرهای بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش روسیه به لحاظ کمی قدرتمندتر از آلمان است و تقریبا در تمام زمینه ها دست برتر را دارد. با این حال، به لحاظ کیفی باید سلاح های دو طرف با هم مقایسه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم تیمی سابق رونالدو مقصد بعدی کریستیانو رونالدو رابعد از جدایی اش از منچستر یونایتد پیش بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

جنگ اوکراین و تلاش آمریکا و اروپا برای قطع وابستگی به محصولات نفتی روسیه، وابستگی آنها به آسیا و خاورمیانه را بیشتر کرده است.

وب‌گاه گسترش

محمد علی بصیری گفت: مانند بسیاری از قطعنامه‌های سازمان ملل که در شورای امنیت مجمع مطرح شد، اگر حمایت بین‌المللی نشود، چنین قطعنامه‌ای قابل اجرا نخواهد بود و آثار حقوقی هم نمی‌تواند به بار بیاورد.

وب‌گاه الف

آشفتگی در بازارهای جهانی انرژی و مسائل امنیتی در جهان، منجر به پیوندهای تجاری و سیاسی قوی‌تر بین ایران و روسیه شده است. درحالی که برخی معتقدند این عوامل تنها نشان دهنده گرمی موقت روابط دو کشور است، دلایل دیگر نشان از اتحاد نزدیکتر تهران و مسکو دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌تازگی نام «برنارد هنری لوی» مغز متفکر و فیلسوف سیاسی کاخ الیزه به‌دلیل واسطه‌گری‌اش در ترتیب دادن دیدار «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه با «معصومه علی‌نژاد قمی کلایی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» بیشتر از پیش در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای مردان جهان می‌گوید که نواک جوکوویچ صربستانی شایسته دریافت جایزه بازی جوانمردانه نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکایی‌ها شهید فخری زاده را صندوقچه اسرار برنامه هسته‌ای ایران می‌دانستند و او نماد عزت و استکبارستیزی کشور بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور و همچنین ورود سامانه بارشی جدید به کشور و کاهش کیفیت هوا در 4 شهر طی امروز (7 آذر) خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مسابقه ایران و آمریکا در جام‌جهانی، خیلی زودتر از سوت شروع داور، بیرون از زمین مسابقه شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم

کانادا برای نخستین بار در تاریخ قهرمان جام دیویس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بام‌بالا» ضمن تأیید اجرایی شدن طرح اعطای تیزرهای تلویزیونی رایگان به فیلم‌های در حال اکران، معتقد است بحران اصلی سینما همچنان سالن‌های خالی از مخاطب است!

وب‌گاه گسترش

در حالی که تخم‌مرغ در برخی فروشگاه‌های انگلیس جیره‌بندی شده است پایگاه انگلیسی دیلی‌میل با اشاره به کمبود تولید خیار، فلفل و گوجه‌فرنگی نوشت مردم این کشور با سالاد هم باید خداحافظی کنند.