جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها برای استان‌های ساحلی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری دانا

پرستاران با تلاش و تحمل سختی های شغل پرستاری اما صبورانه خدمت می کنند تا درد و دل‌نگرانی بیماران را به امید مبدل کنند و لبخند سلامتی را به آنها هدیه دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید، کدام یک از مسیرهای زیر برای شما هراس بیشتری دارد؟

وب‌گاه ورزش سه

آه و حسرت تنها حاصلی بود که از آخرین موقعیت تیم ملی در بازی برابر آمریکا نصیب‌مان شد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکوس رشفورد، مهاجم تیم ملی انگلیس، گل شب گذشته برابر ولز را به دوستی که به تازگی از دست داده است تقدیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم در کنار شما هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: جنگنده JF-17 Thunder که توسط صنایع هوانوردی چنگدو متعلق به دولت چین و با مشارکت کمپانی پاکستانی Aeronautical Complex ساخته شده، اولین پرواز خود را در سال 2003 انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مردم ورزش‌دوست استان سمنان شامگاه سه‌شنبه هشتم آذر جدال مردانه یوزهای ایرانی را از جعبه جادویی به تماشا نشستند و بازی بازیکنان تیم ملی در برابر تیم آمریکا را تشویق کردند و لحظه به لحظه از سمنان گویی در کنار تیم ملی در قطر بودند و فرزندان خود را تشویق کردند.

وب‌گاه عصر ایران

برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوستر استخدام ارتش روسیه با حضور یک بازیگر سرشناس آمریکایی خبرساز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 12 استان و افزایش آلودگی هوا در چهار استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بازار آزاد ارز در جریان معاملات روزانه آبان شاهد ثبت رکوردهای تازه تاریخی دلار امریکا و متوسط ماهانه نرخ فروش آن بود و بهای رسمی فروش دلار نیز در این ماه به سطح کم‌سابقه خود صعود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، آژانس همکاری امنیتی - دفاعی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن یک قرارداد بالقوه یک میلیارد دلاری را برای فروش 10 سامانه هواپیمای بدون سرنشین و تجهیزات مرتبط به قطر تأیید کرده است. این آژانس که وابسته به وزارت دفاع آمریکا است، دیروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: وزارت امور خارجه آمریکا تصمیم گرفته است تا با فروش...