پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از مکاتبه دولت با چینی ها برای فعال سازی 12.1 میلیارد یوان فاینانس قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با بیشتر از 20 وعده اقتصادی پا به پاستور گذاشت که معروف‌ترین آنها ساخت یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل در سال بود. این‌ها بزرگ‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بود که امروز مجریان‌شان را از دست دادند و هر دو مجری مستعفی شدند.

وب‌گاه فرارو

روز نهم جام جهانی قطر با 4 دیدار پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از بومیان نیز به خاطر خشک‌سالی قادر به کاشت محصولاتی مانند سیب زمینی و لوبیا نیستند.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 امیدوار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه مارکا چاپ اسپانیا از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا به عنوان دوئل سیاسی یاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویداد‌های اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد. در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی به سفیر این...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «دِرب» به کارگردانی هادی محقق برنده جایزه بالون نقره‌ای جشنواره سه قاره نانت شد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در حالی با موفقیت به پایان رسید که نیروی دریایی دشمن تقریباً تا پایان جنگ قادر به ایفای نقش مؤثری نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی بازار ارز به سمت رقم‌های بالاتر خیز برداشته است که برخی از معامله‌گران در بازار ارز عنوان می‌کنند که سیاست‌های جدید بانک مرکزی باعث تغییر رفتار در خرید و فروش شده است.

وب‌گاه فرارو

امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه‌بان آرسنال دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی ایران سه شنبه در سومین دیدار مرحله گروهی خود در جام جهانی به مصاف آمریکا می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری و چهره جنجالی اصولگرا واکنش جنجالی به بازی ایران و امریکا نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه‌ای ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد. سخنگوی وزارت امور خارجه امروز همراه با یک ماسک شیمیایی در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران حضور یافت. به نظر می‌رسد این اقدام کنعانی، اشاره‌ای به حمایت آلمان در جنگ تحمیلی از صدام و در اختیار قرار دادن سلاح‌های شیمیایی از سوی دولت این کشور به رژیم صدام دارد. وی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه درمورد قطعنامه حقوق بشری علیه ایران گفت: بیانیه وزارت خارجه منتشر شد و ایران هیچ گونه همکاری با این کمیته سیاسی نخواهد داشت و جمهوری اسلامی داوطلبانه به مسئولیت خود عمل می‌کند و چنین اقداماتی کمکی به حقوق بشر نخواهد کرد.