پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران می‌خواهد گاز روسیه را یا بخرد، یا سوآپ کند و با استفاده از این ظرفیت صادرات گاز به پاکستان را فراهم کند. روسیه اعلام کرده که در این همکاری، خط لوله در بخش پاکستان را که حتی یک کیلومتر آن ساخته نشده، احداث و امنیت خط را نیز تأمین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی خودداری «بیسان شری» تنیس باز لبنانی از مسابقه با حریف اسرائیلی در رقابت‌های بین‌المللی ستارگان پرتغال، «محمد وسام المرتضی» وزیر فرهنگ در دولت موقت لبنان با ستایش این اقدام ورزشکار لبنانی اعلام کرد، بیسان شری کوچکترین ورزشکار در رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز بود که از بازی با حریف اسرائیلی امتناع کرد. وی افزود، بیسان شری با انصراف از...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آمریکا ادعا می‌کند که شکاف پس از بازی انگلیس در اردوی حریف ایران رخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، هانس ادو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه گسترش

تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی حساس مقابل آمریکا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت هوندای ژاپن ماشین لوکس و کمیاب خود را به ماکس فرستاپن بابت دومین قهرمانی‌اش در فرمول یک اهدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای مردان جهان گفت: نواک جوکوویچ مستحق دریافت جایزه بازی جوانمردانه نیست.

وب‌گاه فرارو

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم، ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.

خبرگزاری مهر

رقابتهای کاراته جایزه بزرگ روسیه درحالی با کسب 10 مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران کشورمان به پایان رسید که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

تصریح گردید همراهی آلمان و سایر کشورهای اروپایی با تحریم های یکجانبه آمریکا که موجب نقض فاحش حقوق بشر مردم ایران گردیده، این کشورها را فاقد هر گونه وجاهت و صلاحیت برای طرح ادعاهای حقوق بشری می سازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویدادهای اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر جمهوری فدرال آلمان در پی تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه فرارو

تمرین تیم ملی با حضور چند عضو فدراسیون فوتبال برگزار شد؛ اما این تمرین یک سوژه مهم داشت و آن هم محمدرضا ساکت و لباس تنش بود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین 12 سال به بالا صورت گیرد.