چهارشنبه 4 مهر 1403

بی احتیاطی راننده 9 خودرو را به آتش کشید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بی احتیاطی راننده 9 خودرو را به آتش کشید

اقتصادنیوز: یک تریلی کشنده خودروبر حامل 6 دستگاه خودرو و یک اتوبوس که از مسیر لار به کهورستان در حرکت بودند با یک کامیون تانکر در مسیر مقابل برخورد کرد که در این حادثه 9 خودرو دچار حریق شده و در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل سوختگی فوت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد دو دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در محور خمیر در صبح امروز خبرداد.

سرهنگ مهدی نیک بخت در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پاسگاه پلیس راه شهرستان خمیر ساعت 6 صبح امروز چهارشنبه 4 مهرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک فقره تصادف در محور لار به خمیر مطلع و بلافاصله جهت بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور درمحل واقع در روستای دکل پهن، مشاهده کردند یک دستگاه تریلی کشنده خودروبر حامل 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس که از مسیر لار به کهورستان در حرکت بودند با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر مقابل برخورد کرده که در این حادثه هر سه خودرو به همراه 6 خودرو بر روی تریلی دچار حریق شده و در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل سوختگی فوت کرده است.

خبر مرتبط آتش سوزی در بازار قدیم قشم 17 نفر را بیمارستانی کرد

اقتصادنیوز: مسئول روابط عمومی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از مصدومیت 17 نفر به دلیل آتش سوزی گسترده در بازار قدیم این جزیره خبر داد.

این مسوول انتظامی علت این حادثه را عدم توجه به جلو و انحراف به چپ توسط راننده کامیون تانکر عنوان کرده و اظهار داشت: با همکاری اورژانس جسد متوفی به سردخانه انتقال و در کمترین زمان ممکن مسیر بازگشایی شد و تردد روان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث تلخ جاده ای، به عموم رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از هرگونه عجله و شتاب جدا خودداری کرده و با تسلط و هوشیاری کامل در رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری کرده و جان خود و سرنشینان دیگر خودروهای عبوری را به خطر نیاندازند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بی احتیاطی راننده 9 خودرو را به آتش کشید 2