جمعه 8 تیر 1403

تأکید دوباره وزیر ورزش: برگزاری لیگ با VAR

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تأکید دوباره وزیر ورزش: برگزاری لیگ با VAR

وزیر ورزش و جوانان یک بار دیگر تأکید کرد که لیگ آینده با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در مراسم افتتاحیه استخر و سالن چندمنظوره حجاب سنندج، درخصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون کارهای اداری ورود هفت دستگاه VAR انجام شده است که ان‌شاءالله لیگ پیش‌رو در فصل جدید را با VAR برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: تامین VAR جزو وظایف دولت‌های هیچ کجای دنیا نیست و این مسئولیت برعهده باشگاه‌ها است، اما ما بدلیل اینکه شرایط باشگاه‌داری به گونه‌ای است که اماکن ورزشگاه ها متعلق به خودشان نیست، سعی کردیم با تامین اعتبار ورزشگاه‌هایی را که متعلق به مجموعه ورزش هستند را تجهیز کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در تامین اعتبار شانزده تیم لیگ برتر را اولویت قرار دادیم، گفت: دولت در راستای تامین اعتبارات و تجهیز ورزشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است، بعنوان مثال ورزشگاه خرم آباد که به زودی افتتاح خواهد شد را جهت فرستادن یکی از VAR ها به آنجا تجهیز خواهیم کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان درخصوص تیم فوتبال بانوان استان کردستان گفت: تیم‌داری نه در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان قید شده است و نه جز وظایف کاری ما است و ما 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار کردیم و استان موظف است که برای تیم‌های استانی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کند.