پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 86 میلیون و 137 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 6 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 3942 تن از ایشان وخیم است.

با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه بهداشت و درمان در پیش گرفته شده است امیدواریم از موج بعدی جلوگیری و از سلامت مردم بطور موثر صیانت شود. همچنین با توجه به پیشنهاد وزارت کشور برای تدوین نقشه راه یکساله به منظور مقابله با کرونا لازم است که در تدوین این نقشه راه، از نظرات دستگاه‌های مختلف و تمامی استان‌ها استفاده شود.

نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان که ماه هاست اواخر هفته تغییر می‌کند و از ابتدای هفته اعمال می‌گردد، این بار با تاخیری عجیب، صبح امروز به روز شد و به روزرسانی عجیبی را هم تجربه کرد به این صورت که تعداد شهر‌های قرمز کرونایی بدون تغییر باقی ماند، اما اسامی شهر‌های قرمز تغییر کرد!

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 85 میلیون و 369 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 9 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 4014 تن از ایشان وخیم است.

از بدهی‌های بسیار سنگین و هنگفت تا مشکلات ریز و درشتی که برخی شان دهه‌هاست پابرجاست و حل و فصل نشده (مثل آلودگی هوا یا ترافیک)، هیچ کدام نتوانستند نخستین چالش دوران حضور علیرضا زاکانی در راس هرم مدیریت شهرداری تهران را رقم بزنند بلکه این خود شهردار بود با یک حکم عجیب به استقبال چالش رفت و خود را در معرض آزمونی خودخواسته قرار داد.

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 84 میلیون و 608 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 11 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 4078 تن از ایشان وخیم است.