جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

برای آنکه بدانیم درباره چه میزان کمک سخن می‌گوییم، می‌شود به یکی از موارد اشاره کرد که مبلغ آن 30 میلیون تومان بوده و در خردادماه سال 1388 توسط حبیب کاشانی عضو شورای شهر به خیریه شهید امیر کاشانی که حبیب کاشانی عضو هیات مدیره آن بوده و هست پرداخت شده است، در حالی که در آن ایام قیمت خودروی پراید دوگانه سوز صفر در بازار کمی بیش از 8 میلیون تومان بوده است.

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 67 میلیون و 29 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 13 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 5124 تن از ایشان وخیم است.

تایلند که به تازگی پذیرش گردشگران را دوباره شروع کرده است، به سرزمین لبخندها مشهور است. یکی از پربازدیدترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است و همچنین این کشور بسیار ارزان است در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با تایلند و هزینه سفر به آنجا و همچنین مدارک مورد نیاز و واکسن‌های مورد تایید تایلند برای سفر، بیشتر آشنا کنیم.

بیست‌وپنجمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی 6 میلیون دز واکسن، امروز سه‌شنبه؛ بیستم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. مجموع واکسن وارداتی کشورمان به 92 میلیون و 848 هزار و 606 دوز رسید. واکسن‌هایی که 88 درصدشان از نوع «سینوفارم» است، 9 درصدشان از نوع «آسترازنکا - آکسفورد» و مابقی از نوع «اسپوتنیک وی» و «کوواکسن»؛ درصد‌هایی که حتما...