پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینه‌ای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند. این گزاره حاصل مجموع نظرات مدیران برتر پخش ایران در حاشیه بازدید از غرفه محصولات بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران در کیش است. این نمایشگاه از 18 اردیبهشت 1403 آغاز و روز پنجشنبه 20 اردیبهشت با حضور ده‌ها شرکت پخش و برخی خودروسازان تجاری پایان یافت.

هشتمین کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها با حمایت همراه اول برگزار می‌شود.

واردات شکر یکی از سودآورترین تجارت‌ها برای واردکنندگانی است که در دایره بهره مندی از دلار 28500 تومانی قرار دارند. شکری که در سال گذشته همواره بیش از نرخ مصوب به دست مصرف کننده رسید و در فروردین ماه تورمی در حدود 48 درصد را به خود دید!

یک متقاضی دریافت مجوز گفت: در گذشته، دامپروری ها دیوار به دیوار یکدیگر بودند و مشکلی هم ایجاد نمی شد. در آن زمان، پیشرفت های پزشکی و علمی به اندازه الان نبود. در شرایط فعلی، با سهولت بیشتری می توانیم به کنترل بیماری های دامی با تکنولوژی روز دنیا بپردازیم ولی هنوز شاهد این هستیم که حرایم و فواصل غیرمنطقی بهداشتی، زمین های مستعد را به طور کل از رقابت و تولید وا داشته اند. حرایم بهداشتی...

چندین کشور از جمله پاراگوئه، بوتان، لسوتو، نپال و اتیوپی، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در حرکت به سوی انرژی تجدیدپذیر داشته‌اند.

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا تحت تاثیر نشانه‌های تقاضای ضعیف برای سوخت و دورنمای بالا ماندن نرخ‌های بهره آمریکا برای مدت طولانی‌تر، به روند کاهشی خود ادامه داد.

کندی و رکود بخش‌های مختلف اقتصاد چین، آلمان و روسیه، کاهش تقاضای جهانی برای بنزین، افزایش ذخایر طلای چین و سبقت گرفتن اقتصاد هند از ژاپن از مهم‌ترین خبرهای اقتصادی هفته سوم اردیبهشت سال 1403 بوده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بعد از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان احتمال تعطیلی شنبه‌ها وجود دارد، گفت: بانک‌ها و مجموعه‌های امدادی شامل تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند.

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، با رویکرد هوش مصنوعی در ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود درباره اهمیت و جایگاه هوش مصنوعی در برنامه راهبردی ایرانسل و کاربرد آن در صنعت می‌پردازد.

گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته جاری فروش محصولات خود را آغاز می‌کند.

امکان افتتاح حساب آنلاین (غیرحضوری) در بانک دی از طریق اپلیکیشن دی‌جت (همراه بانک دی) فراهم شد.

نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی کشور و با حمایت همراه اول در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

‌همزمان باچهارمین روز برگزاری 28مین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) امضا شد.