یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

فرشاد مومنی گفت: مسئولان شرم نمی‌کنند و راحت می‌گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن هم نداریم. چطور می‌شود؟ آیا تصادفی است که هر گاه کف گیر خزانه به ته دیگر می‌خورد دستی از غیب می‌آید و نرخ ارز را بالا می‌برد! این چه حرف‌هایی است که می‌گویند.

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز 28500 تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست و گفت: سرنوشت ارز 28500 تومانی محتوم به تعدیل بوده و شوک اقتصادی ناشی از این تعدیل دیر یا زود به اقتصاد ایران وارد می‌شود.

در حالی که اواخر مهرماه سال گذشته و به دنبال آشفتگی در بازار لاستیک کشور، وزیر صمت با گرانی 20 درصدی لاستیک رادیال موافقت کرده بود، حالا دوباره مجوز افزایش قیمت این محصول صادر شده است.

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، تندیس و لوح کارفرمای برتر سلامت‌محور استان تهران را دریافت کرد.

«کیوسک‌های دیجیتال پایش سلامت» توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.

کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به کسب عنوان برتر برای پنج پروژه در جشنواره امتنان شدند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی با تبریک آغاز هفته «کاروکارگر» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش صنعت مس کشور تقدیر کرد.

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند سبزپوشی بورس در آخرین روز هفته، مدیرعامل بانک شهر: مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران می‌رسد، افزایش نرخ دلار در مرکز مبادله ایران، عقب نشینی طلا در بازار جهانی و رشد ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال را در بر دارد.

امروز مطالبی همچون بانک ایران زمین بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده، کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟، بورس شبانه روزی برای اولین بار می‌آید؟!، قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو اعلام شد، کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟، برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟، پرتقاضاترین نماد‌ها در آخرین روز معاملات هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

دیپلماسی اقتصادی فعال در حوزه انرژی و سیاست گذاری کلان در توسعه تجارت انرژی کشور دو بال سیاست خارجی ایران بوده است که به موازات یکدیگر پیش رفتند و توانستند کمک زیادی به رشد فروش نفت ایران داشته باشند. خوشبختانه شاهد هستیم که روابط کشورمان نیز با همسایگان در حال بهبود است.

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.

اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت" بانک شهر منتشر شد.