چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد.

معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.

انتشار کارنامه برخی پتروشیمی‌ها حاکی از افزایش تولید PVC در کشور می‌باشد. این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان این محصول در سطح بین‌الملل اقدام به کاهش تولید و عرضه کرده‌اند.

اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی نمایند، به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند

انواع گوشی شیائومی پوکو با هدف جذب آن بخش از کاربران که با پرداخت هزینه کمتر به دنبال حداکثر امکانات هستند طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین، می‌توان ارزش خرید بالا را یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی های پوکو دانست. اساسا پوکو گوشی پرچمدار ندارد.

پروژه "شاهان دریاچه چیتگر" یک پروژه چندمنظوره با کاربری مسکونی - تجاری است که توسط شرکت "رزومه دار پارس وافل" اجرا می‌شود. این شرکت با تجربه برجسته‌ای در زمینه ساخت‌وساز، پروژه‌های متعددی را با کیفیت بالا و بهره‌برداری مؤثر اجرا کرده است.

سرانجام پس از دو هفته روند صعودی قیمت ها در بازارهای ارز و سکه، امروز شاهد بازگشت آرامش نسبی به فضای معاملاتی این بازارها بودیم. این در حالی است که سهامداران بورس نیز با گذشت از فروردین کم سود، نظاره گر تقویت شاخص در شروع اردیبهشت بودند.

سرپرست بانک دی بر تعهد کامل این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد و تکلیفی و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری در سال 1403 تاکید کرد.

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول تا 27 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه شماره 2 احیاء استیل فولاد بافت گفت: گروه مالی گردشگری با سرمایه‌گذاری در این پروژه شهرستان بافت را از بن‌بست اشتغال و مهاجرت خارج کرد.

امروز مطالبی همچون افت دلار در اولین روز اردیبهشت / نرخ یورو گران‌تر شد، یک چالش جدی بودجه‌ای برای بورس | آنچه باید درباره بند «س تبصره 6» قانون بودجه بدانید!، نماد‌هایی که این هفته در خطر تعلیق هستند!، تحلیل سهام تاپیکو 1 اردیبهشت 1403، ورود و خروج سهامداران درصدی 1 اردیبهشت 1403، بیشترین سود نصیب سرمایه گذاران کدام بازار‌ها شد؟ | تنها بازار کاهشی در فروردین ماه؛ در سایت نبض بورس قرار...

در اولین روز هفته، بهای طلا و سکه در بازار تهران تحت تاثیر کاهش نرخ دلار، ریزشی شده است.

مهم‌ترین راهکار عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید، ساخت مسکن توسط مردم با این شرط که دولت زمین مناسب در اختیار مردم قرار دهد و شبکه بانکی نیز برای ارائه تسهیلات ساخت‌وساز، همت جدی داشته باشد. در این شرایط شاهد جهش تولید در بخش‌های مختلف و مرتبط با حوزه مسکن خواهیم بود که این امر با مشارکت مردم محقق می‌شود.

مجمع کشورهای صادرات گاز اعلام کرد که صادرات گاز روسیه به اروپا 23 درصد افزایش یافته است.