سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین‌المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با آغاز عملیاتی شدن برات الکترونیک این بانک به عنوان نخستین برات الکترونیک شبکه بانکی کشور، برای تامین مالی غیرنقدی بخش تولید از طریق ابزارهای نوین زنجیره تأمین اعلام آمادگی کرد.

با انتشار اطلاعات محصول H6 توسط BM CARSمشخص شد، هاوال این‌بار با محصول هیبریدی H6 به ایران می‌آید.

شرکت مگاموتور موفق شد 5 اردیبهشت ماه با تولید 2هزار و 529 دستگاه انواع پیشرانه محصولات سایپا، رکورد12 سال گذشته خود در تیراژ تولید روزانه محصولات داخلی را بشکند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است چراکه مواد اولیه صنعت خودرو از بورس تهیه می‌شود و اگر این قیمت توسط دولت مدیریت شود بخش عمده مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با حضور در غرقه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی (ایران اکسپو1403) از این غرفه بازدید کرد.

اعضای فعلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، بار دیگر برای عضویت در هیات‌مدیره این شرکت انتخاب شدند.

صبح امروز، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو2024) با حضور رییس جمهور، وزیر صمت و میهمانانی از 100 کشور، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

طبق مصوبه جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی سقف تراکنش خرید از هرکارت و مجموعه تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر لزوم مولدسازی اموال و دارایی‌ها، انسجام در سیاست‌گذاری‌ها و ساماندهی امور شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد و گفت: دغدغه‌های بازنشستگان عزیز نیز باید رفع شود.

بر اساس ارزیابی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب و در همایش ملی مناطق آزاد که در مشهد برگزار شد توسط وزیر کشور، تجلیل شدند.

وزیر کشور در همایش ملی مناطق آزاد در مشهد، تسهیل گری برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی را یکی از ضرورت های این مناطق دانست.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اهمیت توسعه پروژه‌های تولیدی در مناطق محروم گفت: راه‌اندازی فاز دوم کارخانه احیای استیل فولاد بافت مصداق «جهش تولید با مشارکت مردم» است.