سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

اعتراف سرمربی شارلوا نشان می‌دهد که حسین‌زاده از قبل با مربی تیم بعدی‌اش در تماس بوده و تکلیف خود را برای جدایی مشخص کرده بود!

هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد گمانه زنی است. تا زمانی که رای صادر و ابلاغ نشود نمی‌توان گفت رای نصف خواهد شد یا در کل چه مبلغی کم می‌شود

تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول 13هفته از تعهدات شده است!

علی فلاحتی شهاب‌الدینی رئیس این کمیته نیز کارمند وزارت علوم است و عضو هیات علمی دانشگاه علامه محسوب می‌شود که خلاف اساسنامه است.

نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی 2022 قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!

افسانه حسامی‌فرد، بانوی کوهنورد کشورمان موفق شد به‌عنوان نخستین زن ایرانی قله 8611 متری کی‌2 را فتح کند.

مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس در راه ایران است و بزودی وارد تهران می‌شود.

خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.

کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شدند و این موضوع باعث خوشحالی ریکاردو ساپینتو شد