جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

گفته می‌شود هافبک جوان و ملی‌پوش استقلال، بسیار علاقمند به زندگی در اروپا است و برایش دریافتی چندان ملاک عمل نیست، به همین خاطر دست رد به سینه استقلال زد.

بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال که مجیدی مدعی بود با جذب او، پنجره تابستانی را از رقیب برده است، توسط ساپینتو اخراج شد!

تیم فوتبال سایپا فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال ایران با 40 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد

اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه، باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!