سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

تیم سرشناس آلمانی برای جذب دی لیخت 80 میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

سایت «اس اسپور» ترکیه خبر داد سران باشگاه بشیکتاش برای کسب رضایت مدیران باشگاه شارلروا برای فروش ستاره ایرانی خود مبلغ 2 میلیون یورو تدارک دیدند.

اصولی بعداز پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام!! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

ژاردیم بعداز دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته با وجود اختیار درباره جذب بازیکنان جدید، قائدی و نوراللهی را حفظ کرد تا نشان دهد به سلک بازی هر دو لژیونر ایرانی علاقه دارد.

گفته می‌شود هافبک جوان و ملی‌پوش استقلال، بسیار علاقمند به زندگی در اروپا است و برایش دریافتی چندان ملاک عمل نیست، به همین خاطر دست رد به سینه استقلال زد.

بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال که مجیدی مدعی بود با جذب او، پنجره تابستانی را از رقیب برده است، توسط ساپینتو اخراج شد!

تیم فوتبال سایپا فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال ایران با 40 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد

اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.