سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

استقلال روز گذشته برای برپایی اردوی خارجی عازم ترکیه شد و این تصویری از زمینی است که آبی‌ها در آن خود را برای لیگ برتر 22 آماده می‌کنند.

تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.

این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.

توتی که طی ماه های اخیر در ترغیب دیبالا برای پیوستن به رم نقش مهمی داشت، به او قول داد که در صورت آمدن به رم، حاضر است پیراهن شماره 10 خود را از بایگانی خارج کند و به او بدهد.

از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است

اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی، چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان 57 و 79 کیلوگرم در این مسابقات برگزار شد که در نهایت علیرضا سرلک و محمد نخودی به عنوان نفرات برتر اوزان 57 و 79 کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شناخته شدند.