سه‌شنبه 3 مهر 1403

تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از 6 مصدوم در حادثه انفجار در یک واحد صنعتی شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «حسین درخشان» مدیرعامل هلال‌احمر سمنان شامگاه 2 مهرماه اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حجم آتش سوزی بالگرد امدادی به صحنه حادثه اعزام شده است.

وی از حضور چهار تیم امدادی هلال‌احمر در محل آتش‌سوزی شهرک صنعتی فجر خبر داد و افزود: گزارش این حادثه بعداز ظهر امروز ساعت 15:21 به هلال احمر استان اطلاع‌رسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه انفجار در کارخانه تولید روغن موتور رخ داده تصریح کرد: با دریافت گزارش انفجار در لحظات ابتدایی یک تیم به محل حادثه اعزام و سپس به چهار تیم امدادی افزایش یافتند.

خبر مرتبط جزئیات مرگ تلخ خواهر و برادر استقلالی

اقتصادنیوز: مرگ دو کودک گرمساری با مصرف مرگبار قرص برنج، حادثه‌ای بود که چند روز پیش در خانه رخ‌داد و پدر و مادر آنها زمانی متوجه این اتفاق شدند که هردو به‌دلیل مسمومیت شدید با قرص، جان خود را از دست داده بودند. خواهر و برادر که استقلالی دوآتشه بودند برای دیدن بازی استقلال و الغرافه روزشماری می‌کردند اما اجل مهلت‌شان نداد.

درخشان ادامه داد: با توجه به مخاطرات موجود و نگرانی از انتشار حریق به شرکت‌ها و کارخانجات اطراف، هماهنگی‌های لازم با سازمان امدادونجات هلال‌احمر صورت پذیرفت و بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه تاکنون 6 مصدوم داشته اظهار کرد: خوشبختانه امدادگران به موقع در صحنه حاضر و مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی از مصدومیت تعدادی از آتش نشانان نیز خبر داد و گفت: تعداد مصدومان ابتدایی حادثه دو نفر بودند که با ادامه روند اطفای حریق، تعداد مصدومان این حادثه به 6 نفر رسید.

آتش سوزی کارخانه قبل از مهر حریق

مدیرعامل هلال احمر استان افزود: چهار مصدوم دیگر حادثه، آتش‌نشان‌ها هستند که در معرض دود و حریق بودند و دچار گرمازدگی و دودگرفتگی شده اند که به بیمارستان اعزام شدند.

درخشان گفت: منطقه شهرک صنعتی گرمسار در حال حاضر ایمن سازی شده و میعانات در حال سوختن هستند.

حضور امدادگران در محل حادثه حضور تیم‌های امدادی هلال احمر در صحنه حادثه همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم 2
تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم 3
تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم 4
تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم 5