یک‌شنبه 15 مهر 1403

تاکید بر گشایش در تأمین منابع لازم برای آموزش عالی کشور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تاکید بر گشایش در تأمین منابع لازم برای آموزش عالی کشور

رئیس دانشگاه تهران انتصاب غلامرضا خواجه‌سروی به ریاست امور آموزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و مهدی حسین‌زاده یزدی به سرپرستی امور فرهنگی، گردشگری و ورزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی این سازمان را تبریک گفت.

رئیس دانشگاه تهران در پیام‌هایی جداگانه، انتصاب غلامرضا خواجه‌سروی به ریاست امور آموزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و انتصاب مهدی حسین‌زاده یزدی به سرپرستی امور فرهنگی، گردشگری و ورزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی این سازمان را تبریک گفت.

متن کامل پیام‌های سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی جناب آقای غلامرضا خواجه‌سروی استاد محترم دانشگاه علامه طباطبایی با سلام و تحیت. انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس امور آموزش معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک عرض نموده و برای آن استاد ارجمند آرزوی توفیق روزافزون دارم. بدون تردید، حضور جنابعالی در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری امور برنامه‌ای و بودجه‌ای آموزش کشور، نویدبخش حاکم شدن رویکرد تحولی در این حوزه و گشایش بیش از پیش در تأمین منابع لازم برای آموزش عالی کشور است؛ چه اینکه تخصیص هدفمند منابع به نهاد علم، نوعی سرمایه‌گذاری درازمدت برای ایران عزیز محسوب می‌شود. سعه صدر، آینده‌نگری و دانش‌دوستی آن استاد ارجمند فرصتی بی‌نظیر برای تقویت حوزه آموزش کشور در دوره استقرار دولت مردمی می‌باشد. آرزو می‌نماید در مسیر کمک به هر چه شتابان شدن حرکت جهاد علمی در کشور موفق و سربلند باشید. سید محمد مقیمی 16 مرداد 1402»